اهمیت استعدادیابی ورزشی در حوزه کودک و نوجوان


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890377

رئیس بسیج ورزشکاران گیلان درباره اهمیت مشاوره و استعدادیابی ورزشی در کودکان و نوجوانان گفت: استعدادیابی و شناخت توانمندی های کودکان و نوجوانان اولین قدم برای قهرمان شدن در فردیت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، «محمدرضا اصلاحی» رئیس بسیج ورزشکاران گیلان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در اتاق خبر پایگاه خبری تحلیلی از زحمات خبرنگاران این رسانه در اطلاع رسانی قدردانی کرد.

وی با اشاره به فلسفه و وظیفه ذاتی بسیج ورزشکاران تصریح کرد: جذب، سازماندهی، حفظ انسجام و جذب ورزشکاران یکی از وظایف بسیج ورزشکاران است، یعنی جذب جوانان مومن انقلابی که در ورزش به میدان می آیند. .

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان ماهیت ابزارسازی در بسیج ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد و گفت: جامعه هدف شامل ورزشکاران حرفه ای، ورزشکاران آماتور، داوران، سرپرستان، سرپرستان، مربیان و تمامی افرادی است که در بدنه ورزش فعالیت می کنند. نه کسانی که در خط انقلاب هستند و یا مایل به انجام کار جهادی و بازکردن گره های موجود در میادین ورزشی هستند باید شناسایی شوند و با جذب ورزشکاران برجسته از این فرصت استفاده کنیم.

وی با دعوت از ورزشکاران برای حضور در عرصه های جهادی گفت: ورزشکاران می توانند در کنار مسئولان و هیات های ورزشی از مناطق محروم حاشیه شهر بازدید کرده و بسته های ورزشی و فرهنگی را بین مردم توزیع کنند و باید از فرصت ها استفاده کنند.

ایشاهی با اشاره به وظیفه شناسایی افراد تاثیرگذار در عرصه ورزش متناسب با اهداف بسیج تصریح کرد: در دنیای ورزش استفاده از نمادهای انقلابی توسط شخصیت های شاخصی مانند پرهوم، چفیه و … است. به دلیل فرهنگ سازی و ظهور شاخص های سطح بسیار مهم است.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه تاثیرگذاری بر بسیج ورزشکاران ادامه داد: ارتباط و جذب ورزشکاران حرفه ای و مستعد بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بسیج ورزشکاران گیلان درباره اهمیت مشاوره و استعدادیابی ورزشی در کودکان و نوجوانان گفت: استعدادیابی و شناخت توانمندی های کودکان و نوجوانان اولین قدم برای قهرمان شدن در فردیت است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ کرامت قهرمانان گفت: قهرمانان المپیک و جهان فارغ از تحصیلات دانشگاهی عموما نخبه و دارای ضریب هوشی بالایی هستند و نحوه برخورد با آنها متفاوت است.

در این جلسه سعید علیپور نماینده سازمان ورزش و جوانان استان گیلان با تبریک روز خبرنگار با اشاره به وظیفه سنگین مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: اتفاقاتی که در 12 سال گذشته افتاد. در عرصه ورزش بار سنگینی بر دوش آقای آرمند گذاشته شد که متوجه شد یکی از آنها فرسوده بودن اماکن ورزشی است و مردم توقعات موجهی داشتند.

«محمد عبدی» رئیس شورای ووشو شورای بسیج تربیت بدنی گیلان نیز به استفاده از فرصت رسانه ای در راستای بازنگری بسیج در تفکر ورزشکاران اشاره کرد و به کارنامه خود در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 1385 از این فرصت استفاده شده است. از سال 1385. رئیس اداره ورزش شهرستان هستم. من در رشته های مختلف شروع به کار کردم و به جرات می توانم بگویم بزرگترین تفاوت ورزشکاران با مدیران عدم حمایت مالی است.

وی با اشاره به تحول عظیم و ایجاد فضایی جدید با توانمندی های مدیریتی مدیرکل جدید سازمان ورزش و جوانان گیلان گفت: به دلیل عدم سرکشی و رفت و آمد مدیران ورزشی شاهد سرکشی های مکرر و بودجه ریزی در چند ماه گذشته آقای آرمان ما با مشکلات زیادی روبرو بودیم پس باید از این فرصت استفاده کرد.

رئیس هیئت ووشو بسیج تربیت بدنی گیلان تصریح کرد: با رویکرد و توسعه جدید در ورزش برنامه ریزی های خوبی انجام شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به یکی از این برنامه ها گفت: در بحث نذر مجازی از مربیان و ورزشکاران خواسته می شود تا کلاس های آموزشی خود را ارائه دهند و در فضای مجازی نیز در این زمینه تبلیغ می کنیم و همچنین با تبلیغات کسب و کار ورزشکاران از آنها پشتیبانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید