900 کودک و نوجوان هرمزگانی از خدمات آبادی شهرک امام رضایی بهره مند می شوند

زمان: 15:25
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777845

رئیس هیئت اجرایی جامعه امام رضایی استان هرمزگان اعلام کرد؛

یحیایی گفت: در مجموع 900 کودک و نوجوان در استان هرمزگان از مرکز خدمات رضوی خدمات دریافت می کنند که از این تعداد به 330 نفر خدمات ماهانه ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم یحیایی رئیس هیئت مدیره انجمن امام رضایی هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار هرمز گفت: آموزشی ، دریافت کنید.

وی گفت: همچنین پروژه دیگری از سه سال پیش آغاز شد که به نام ماه تولد ماهانه یتیمان از محسنین نامگذاری شده بود که در آن موفق شدیم جشن تولد کوچکی را برای تعدادی از کودکان متولد ماه های مختلف سال با حضور خانواده هایشان برگزار کنیم. .. “

ارتباط بین شهر بندرعباس و مسئول طرح و برنامه مراکز هرمزگان ادامه داد: با اجرای این طرح مشاغل برای 5 زن میزبان ایجاد شد ، بنابراین برای کودکان دارای کیک تولد سفارش دادیم کمک موسسات خیریه

رئیس هیئت اجرایی جامعه امام رضایی از هرمزگان خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 240 مورد تولد به ارزش 26 میلیون و 400 هزار تومان بوده است.

یحیایی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “همچنین در این مرکز خدماتی مانند برپایی افطار در ماه مبارک رمضان ، توزیع 100 بسته معیشتی شامل میوه ، آجیل و شیرینی در ایام نوروز در بندرعباس انجام شد.”

وی افزود: خدمات ارائه شده توسط این مرکز در سه بخش شامل بهداشت و درمان ، تأمین معیشت و تعمیرات منزل و لوازم خانگی است.

مسئول طرح و برنامه مراکز هرمزگان یادآور شد: در 6 ماهه نخست سال جاری خدمات در بخش بهداشت و درمان شامل هزینه جراحی ، ویزیت و تحویل داروها و خرید 30 کپسول اکسیژن در هزینه ای بالغ بر 123 میلیون و 500000 تن در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این مدت بسته های غذایی شامل بسته های غذایی ، گوشت قرمز ، پخت غذای گرم ، تأمین نیازهای حیاتی و نان با هزینه 345 میلیون تومان توزیع شد.

یحیایی گفت: در زمینه تعمیرات منزل شامل تعمیر سرویس بهداشتی و سقف خانه نیازمندان 10 میلیون تومان هزینه شد.

وی افزود: تعمیرات لوازم خانگی شامل کولر و یخچال انجام شده که 2 میلیون تن در این قسمت هزینه دارد.

رئیس هیئت مدیره جامعه امام رضایی هرمزگان گفت: سال گذشته طرحی تحت عنوان برآوردن خواسته های فرزندان معنوی (خواسته های امام رضایی) اجرا شد که در آن یتیمان به امام رضا (ع) نامه نوشتند. در مورد خواسته ها و خواسته های آنها. تحت حمایت مرکز.

یحیایی گفت: در این طرح 120 کودک با کمک خادمان و نیکوکاران خواسته های خود از جمله سفر به مشهد مقدس ، کفش ، لباس جدید و اسباب بازی به ارزش 39 میلیون تومان نامه نوشتند و درخواست خود را مطرح کردند. برآورده شد

وی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید امسال ، اسکن تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند انجام شد که از این تعداد 113 میلیون تومان با کمک خیران در این زمینه جمع آوری شد.

وی در ادامه با بیان اینکه قبل از ورود و کار در مرکز خدمات رضوی ، ابتدا مبالغ ناچیزی را در مجالس خانوادگی برای کمک به نیازمندان جمع آوری کردیم ، گفت: این کمک در صندوق خیریه ای به نام امام حسن مجتبی (ع) است. ) نجات یافت. به این ترتیب ، دوستان و آشنایانی که علاقه مند به کارهای خیرخواهانه و کمک های مالی بودند ، ادای احترام کردند.

یحیایی گفت: “البته من با دوستان خیریه در ارتباط بودم و این به من این امکان را داد که افراد محتاج در محله ها یا مناطق مختلف را شناسایی کرده و اقلام مورد نیاز را بین آنها تقسیم کنم.”

مسئول طرح و برنامه مراکز هرمزگان گفت: با توجه به سازماندهی کمک های خیریه به همراه دوستانم تصمیم گرفتیم در سال 96 خدمات جدی تری را به نیازمندان ارائه دهیم که برای آن مرکز خیریه افتتاح کردیم ” امام رضایی “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید