دانش آموزان نیازمند یزدی از خدمات آموزشی رایگان بهره مند می شوند/ مشارکت 60 مدرسه در اجرای طرح «مدارس همدل»


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882253

اسلامی منش معاون فرهنگی کمیته همیاری استان یزد گفت: دانش آموزان مستعد با حمایت این نهاد از خدمات آموزشی رایگان در قالب طرح «مدارس همدل» بهره مند می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی محمد اسلامی منش در گفتگو با یزدرسا گفت: طرح مدارس همدل با هدف گسترش و ارائه همه جانبه آموزش و عدالت آموزشی و با همکاری آموزش و پرورش طراحی و اجرا شد و از جمله دستاوردهای این طرح ثبت نام رایگان دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس در سال تحصیلی گذشته حاصل همدلی و همدلی مدیران خوش فکر مدارس بوده است.

وی همکاری و هم افزایی با تشکل ها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ مهربانی و خیرخواهی در جامعه را مهم دانست و گفت: مردان و زنان مستعد با حمایت این نهاد از خدمات آموزشی با کیفیت رایگان در هیئت و غیره بهره مند می شوند. -مدارس دولتی در قالب طرح مدارس همدال باشند.

معاون فرهنگی کمیته همیاری استان یزد با تقدیر و تشکر از مجریان طرح مدارس همدل گفت: تمامی هیئت ها و مدارس غیردولتی می توانند در کمپین مدارس همدل برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت رایگان به دانش آموزان با حمایت از این سازمان

اسلامی منش یادآور شد: سال گذشته 60 مدرسه در اجرای طرح مدارس همدل شرکت کردند و با حمایت این نهاد به بیش از 150 دانش آموز مستعد خدمات رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید