تقویت مشارکت جمعی دانش آموزان با اجرای طرح شهردار مدرسه یزد


ساعت: 00:15
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919009

زارع یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: پروژه شهردار مدرسه فرصتی برای آینده سازی و تربیت مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر، مدیرمحور و آگاه به حقوق و تکالیف خود برای اداره آینده ایران اسلامی است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، فاطمه زارعی امروز در نشست با برخی از مدیران مناطق شهرداری یزد اظهار داشت: پروژه شهردار مدرسه فرصتی برای آینده سازی و تربیت مدیران متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر، ولایت مدار و آگاه به حقوق و مسئولیت های خود است. برای حاکمیت آینده ایران اسلامی.

رئیس کمیسیون محیط زیست شهری و خدمات شورای اسلامی شهر یزد افزود: این پروژه با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور آغاز می شود.

زارع ادامه داد: اجرای طرح شهردار مدرسه به منظور آموزش کار گروهی و مشارکت جمعی به دانش آموزان و آشنایی آنها با وظایف شهرداری و نحوه اداره در منطقه انجام می شود.

وی تصریح کرد: شهردار مدرسه می تواند هم افزایی خوبی با حوزه خدمات شهری شهرداری داشته باشد، همچنین در راستای فرهنگ سازی و آموزش شهروندی، شهردار مدرسه می تواند منشأ توانمندی هایی برای تحقق این امر باشد. مسئله.

زارع بیان کرد: مدیران باید به اجرای برنامه ها بر اساس نیاز واقعی دانش آموزان توجه داشته باشند که این امر موجب افزایش رضایت آنان و تشویق مردم به مشارکت در برنامه های طرح شهردار مدرسه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید