900 مشترک قزوینی از سرویس VDSL بهره مند شدند


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883721

محمدرضا نصرآبادی: 900 مشترک VDSL در بلوار خرمشهر و بلوار سعادت از این سرویس استفاده می کنند و در آینده در تلاش هستیم تا دامنه این سرویس را به سایر مشترکین نیز گسترش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ محمدرضا نصرآبادی در حاشیه افتتاح مرکز جامع امور مشترکین استان و بهره برداری از پروژه های توسعه سرویس سورینو که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری مخابرات ایران در سالن جلسات برگزار شد. مرکز تلفن قدس؛ وی با اشاره به وجود 100 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور گفت: از سال 73 تا به امروز شاهد توسعه خدمات و ارائه نسل های مختلف خدمات به مشترکان تلفن همراه بوده ایم.

وی افزود: گسترش و توسعه اینترنت و افزایش دسترسی به آن یکی از وظایف اصلی و مهم شبکه مخابرات ایران است.

مدیر منطقه مخابرات قزوین گفت: اکنون شرکت مخابرات ایران به دلیل توسعه شبکه، دانش، بهره برداری و بهره برداری از ظرفیت های موجود در ارائه خدمات شهری و روستایی پیشرفت خوبی داشته است.

این کارمند تاکید کرد: مخابرات یکی از معدود شرکت هایی است که این روزها همگام با مشتریان حرکت می کند و برای رشد کسب و کار و دانش تلاش می کند.

نصرآبادی با اشاره به افتتاح پروژه VDSL در قزوین گفت: این سرویس که فراتر از ADSL است، با پهنای باند بالاتر و دسترسی راحت تری به اینترنت در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 900 مشترک VDSL در بلوار خرمشهر و بلوار سعادت از این سرویس استفاده می کنند و در آینده در تلاش هستیم تا دامنه این سرویس را به سایر مشترکان نیز گسترش دهیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت و سرعت خدمات و توسعه زیرساخت های حرکت به سمت تحول دیجیتال از مهمترین اهداف شرکت مخابرات است و بهره برداری از این سه پروژه در راستای اهداف فوق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید