افق آینده والیبال شهری; از استعدادیابی و تربیت مربی گرفته تا ساماندهی سالن های ورزشی


زمان: 09:04
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812643

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال شهرستان ری گفت:

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال شهرستان ری گفت: استعدادیابی، تربیت و ساماندهی سالن های ورزشی برنامه محوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحیده قدیانلو کارشناس تربیت بدنی منطقه 20 و مدرس دانشگاه در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به انتصاب خود به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت والیبال شهرستان ری گفت: حکم خود را دریافت کردم و برنامه های زیادی برای بانوان دریافت کردم. پیشرفت در والیبال.»

وی با بیان اینکه شهرری نماینده بانوان در لیگ والیبال استان تهران نداشت، گفت: اولین برنامه من حضور تیم شهرری در لیگ والیبال استان تهران است زیرا والیبال بانوان ری شامل هواران، باکرشهر، کهریزک و … است. .

کارشناس تربیت بدنی منطقه 20 و مدرس دانشگاه گفت: برنامه بعدی من حضور نماینده شهرری در لیگ دسته اول و لیگ برتر والیبال کشور است. متاسفانه والیبال بانوان شهر ری عجیب است و باید از این دلتنگی بیرون بیاید.

کدیانلو با تاکید بر اینکه مربیان والیبال ری قدیمی هستند و مربیان بومی و پرانرژی باید در این رشته آموزش ببینند، گفت: مربیان والیبال باید دانش خود را در این زمینه ارتقا دهند و سالن های مناسبی را برای والیبالیست ها فراهم کنند.

نایب رئیس بانوان هیئت والیبال ری با تاکید بر اینکه سالن ها و ورزشکاران باید بیمه باشند و در صورت بروز حادثه مشکل مالی برای درمان نداشته باشند، به موضوع شناسایی استعدادهای والیبال اشاره و تصریح کرد: اولین اقدام ما در این رشته است. استعدادیابی مسابقات والیبال به صورت باشگاهی بوده و با تعیین نفرات برتر از بین والیبالیست ها مورد آزمون قرار می گیرد.

قدیانلو افزود: برنامه این است که تیم های والیبال غیر نوجوان، نوجوان، جوان و بزرگسال در بین نفرات برتر انتخاب شوند و در نهایت از بین همین ورزشکاران تیم های باشگاهی شهر ری انتخاب شوند.

این کارشناس تربیت بدنی و مدرس دانشگاه منطقه 20 در پاسخ به این سوال که برای بهبود بودجه هیئت والیبال بانوان شهرستان ری چه برنامه ای دارید؟ توضیح داد: با توجه به اینکه حکم من اخیرا صادر شده است، با هیات والیبال استان تهران صحبتی برای افزایش بودجه والیبال بانوان نداشته ام تا مشخص شود منبع درآمد والیبال بانوان از کجاست. اما در خصوص بودجه حتما با فدراسیون والیبال و هیات استان تهران رایزنی خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید