اولتیماتوم به کاپیتان قرمزها؛ آیا جدایی در راه است؟

اولتیماتوم به کاپیتان قرمزها؛  آیا جدایی در راه است؟

مگوایر که در چند فصل گذشته بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را بر بازو بسته است، با موانع زیادی روبرو بوده است. عملکرد ضعیف این بازیکن به خصوص در فصل گذشته اعتراضات زیادی را از سوی هواداران یونایتد به همراه داشت که احساس می کردند او لیاقت بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را در حضور دیگر بازیکنان بزرگ ندارد.

بسیاری بر این باور بودند که سرمربی جدید این تیم پس از بررسی شرایط، کاپیتان جدیدی برای شیاطین سرخ انتخاب خواهد کرد، اما این اتفاق نیفتاد و او اعلام کرد که مگوایر در فصل جدید کاپیتان اول این تیم خواهد ماند تا نشان دهد این مدافع اعتماد به نفس دارد.

یونایتد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مدافع بود، موفق شد لیساندرو مارتینز را به خدمت بگیرد و مگوایر حالا فصل آینده با رقابت جدی روبرو خواهد شد.

تنهاچ در گفتگو با خبرنگاران در مورد اهمیتی که برای کاپیتانی قائل است، گفت: “من همیشه بر کاپیتانی تاکید زیادی داشته ام. تیمی که برای من ساخته می شود نکته مهمی است و همیشه در مورد رهبران گروه صحبت کرده ام. کاپیتان بازیکن بسیار مهمی است.

او در مورد جایگاه مگوایر در آن تیم گفت: «من واقعاً خوشحالم که در کنار او هستم. او بازیکن تیم اول من است. او قبلاً خود را ثابت کرده است، اما در عین حال باید توانایی خود را به عنوان کاپیتان و بازیکن بار دیگر در حال حاضر و در آینده ثابت کند.”

دیدگاهتان را بنویسید