وعده جدید قرمزها به ستاره ها؛ بمان و کاپیتان شو!

وعده جدید قرمزها به ستاره ها؛  بمان و کاپیتان شو!

به گزارش دیلی استار، باشگاه دیوید بکهام در تلاش برای ارتقای عملکرد و برند تیم، به استخدام یکی از دوستان قدیمی خود در آمریکا فکر کرده است. اما این پیشنهاد شروع و پایانی نداشت و یونایتد به صراحت اعلام کرد که رونالدو فروشی نیست.

منچستریونایتد با وجود اینکه از عدم پیشرفت تیم ناراضی است، علاقه ای به فروش این بازیکن 37 ساله ندارد و ژرژ مندز، ایجنت او هفته گذشته با باشگاه هایی مانند چلسی و بایرن مونیخ دیدار کرد تا تقاضای بازار را ارزیابی کند. .

رونالدو فصل گذشته 24 گل به ثمر رساند و اگرچه به دلیل ناتوانی اش در پرس مورد انتقاد قرار گرفت، اما همچنان الگوی خوبی برای بازیکنان اطرافش در یونایتد است.

میرور گزارش می دهد که اریک تاناخ قصد دارد جایگزین هری مگوایر به عنوان کاپیتان شود. مگوایر در فصل گذشته به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و برداشتن بازوبند کاپیتانی از دستش می تواند به کاهش فشار روی او کمک کند.

رونالدو از فصل گذشته و تصمیمات یونایتد پس از ترک اولگونارد سولشیر در نوامبر گذشته عمیقاً ناامید بود. فوق ستاره پرتغالی هنوز عمیقاً به باشگاه اهمیت می دهد و می خواهد قدم های بزرگتر و سریع تری به جلو بردارد. اما انتصاب رالف رانگنیک سرمربی موقت و تصمیمات او مانع از پیشرفت این تیم شده است.

اریک تانهاخ می خواهد در سبک هجومی بازی کند و رونالدو نقشی کلیدی در تیمش ایفا خواهد کرد، هرچند او در تلاش است تا مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد و میانگین سنی تیم را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید