اولویت انتقال پرسپولیس را بدانید

اولویت انتقال پرسپولیس را بدانید

پرسپولیس پس از یک سال ناکامی در کسب جام، امسال موفق شد قهرمان لیگ برتر شود و شاگردان یحیی گل محمدی با یک امتیاز از سپاهان قهرمان لیگ برتر شوند. پس از پایان لیگ، تیم های زیادی به سرعت فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کردند و شروع به بستن تیم ها کردند. پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ به دلیل حضور در جام حذفی و دیدار روز پنجشنبه مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها هنوز رسما وارد بازار نقل و انتقالات نشده است.

یحیی گل محمدی که هنوز یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد نه لیست مازاد و نه لیست خرید به مدیران باشگاه داد. یحیی تمام حواسش را معطوف جام حذفی کرده است تا بتواند به فینال راه پیدا کند و البته این فصل دبل کند. در حال حاضر نمی توان درباره فهرست رفت و برگشت پرسپولیس صحبت کرد، اما شنیده ها حاکی از آن است که اولویت مدیران پرسپولیس برای فصل آینده حفظ ساختار اصلی این تیم است.

بازیکنان پرسپولیس می خواهند با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، قراردادشان را تمدید کنند و در صورت نیاز در پست هایی که بازیکنی از تیم جدا شده یا نیاز به تقویت دارد، بازیکنان جدید جذب کنند. قرارداد چند ستاره این تیم پس از بازی های جام حذفی به پایان می رسد و مدیران پرسپولیس ابتدا خواهان تمدید قرارداد این بازیکنان کلیدی برای فصل آینده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید