اولویت ما در توسعه سامانه های موشکی «یک موشک، یک شلیک و یک هدف» است.


ساعت: 16:31
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911512

فرمانده پدافند هوایی گفت: در پدافند هوایی توانا و سرافراز اولویت ما در توسعه سامانه های موشکی «یک موشک، یک شلیک و یک هدف» است و این اصل در سامانه هایی که وارد پدافند هوایی شده اند محقق شده است. چرخه عملیاتی تا کنون».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار و بازدید از سایت های راداری مامان، فشا کنارک و سایت موشکی مرصاد به ارزیابی توان رزمی و عملیاتی این گروه پدافند هوایی پرداخت.

وی با قدردانی از فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار، آمادگی رزمی و عملیاتی گروه پدافند هوایی چابهار را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امنیت آسمان جنوب شرق کشور با هوشیاری تامین می شود. از پرسنل دفاع غیور مستقر در این گروه پدافندی».

امیر صباحی فرد در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار روحیه، آمادگی رزمی و انگیزه خدمت در این گروه پدافندی را امیدوارکننده دانست و افزود: در نیروی توانمند و سرافراز پدافند هوایی اولویت ما در توسعه سامانه های موشکی است. «یک موشک، یک شلیک و یک هدف» است و در سامانه‌هایی که تا به امروز وارد چرخه عملیاتی پدافند هوایی شده‌اند، این اصل محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز در نیروی توانمند پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به درجه ای از بازدارندگی رسیده ایم که دشمنان قسم خورده این سرزمین جرأت تعرض به ایران عزیزمان را ندارند، راه اندازی و آزمایش موفقیت آمیز 373 علیرغم تحریم های شدید علیه کشورمان، دشمنان ایران اسلامی را غافلگیر کرده و از مرزهای هوایی ما بیرون خواهد کرد.

امیر صباحی فرد گفت: ما به سامانه قدرتمند باور 373 ایمان داریم و در آینده نزدیک از پیشرفت هایی رونمایی خواهیم کرد که قدرت بازدارندگی کشور را به درجات بیشتری افزایش می دهد.

فرمانده هوانیروز ارتش در سفر به چابهار با فرمانده قرارگاه برادران شهید دلحمد نیروی هوایی ارتش نیز دیدار و گفتگو کرد و صمیمیت، اعتماد و همدلی فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار را مورد بررسی قرار داد. و پایگاه 10 شکاری نمونه باشد. : این همبستگی بین نیروهای مسلح مایه خرسندی و خوشحالی دوستان و ملت محترم ایران و فرمانده معظم کل قوا و مایه یأس و ناامیدی دشمنان ایران عزیز است.

دیدگاهتان را بنویسید