اولیانوف: مذاکرات نتیجه محور بود

اولیانوف: مذاکرات نتیجه محور بود

روز جدید : گفتگوی نماینده روسیه در وین در توییتر درباره تمرکز و کیفیت مذاکرات در نشست روز گذشته کمیسیون مشترک شورای امنیت سازمان ملل در هشتمین دور مذاکرات در وین.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توئیتر خود درباره آغاز دور هشتم مذاکرات در وین نوشت: آغاز دور هشتم مذاکرات در وین در نشست کمیسیون مشترک سازمان ملل متحد اعلام شد. مجمع عمومی. شرکت کنندگان مذاکرات تجاری متمرکز بر نتایج را برگزار کردند.

اولیانوف گفت: “به ویژه، آنها توافق کردند که روند تهیه پیش نویس را سریعتر متمرکز کنند و روند دستیابی به توافق را در اسرع وقت تسریع کنند.”

اظهارات اولیانوف پس از هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها صورت می گیرد که شب گذشته با نشست کمیسیون مشترک به ریاست علی باقری، مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا، معاون دبیرکل سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد. خدمات . .

در این نشست که با حضور هیات های ایرانی، گروه 1+4 و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، روند مذاکرات بررسی و برای ادامه مذاکرات بحث و تبادل نظر شد.

مذاکره‌کننده ارشد کشورمان با اشاره به پیشرفت‌های دور قبل، بر لزوم رفع تحریم‌ها و ارائه ضمانت‌های عینی و کافی از طرف مقابل و راستی‌آزمایی این اقدامات تاکید کرد و گفت: هیئت ایرانی آماده تعهدات جدی و پیشرفت است. در گفتگوها تمام شد.

در آن جلسه تمامی هیأت ها با اشاره به پیشرفت های حاصله در دور قبلی مذاکرات، آمادگی خود را برای ادامه رایزنی های فشرده اعلام کردند. همچنین در این نشست عنوان شد که بیشتر پیشنهادات ایران در متن جدید گنجانده شده است.
در پایان این نشست مقرر شد مذاکرات و کار بر روی متن روز سه شنبه در سطوح و قالب های مختلف ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید