اولین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره کودک برگزار شد


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855396

اولین جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به منظور بررسی ابعاد و ارائه پیشنهادات جشنواره برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی، رائد فریدزاده، مسعود احمدیان، بهروز شعیبی، محمدامین همدانی، سعید حسینی و احصه شرق برگزار شد.

در این نشست پس از تبادل نظر بین اعضای این کارگروه، گزارش جامعی از مزایا و معایب سی و چهار دوره این رویداد بین المللی، پیشنهادهایی برای برگزاری و ارتقای دوره های آتی جشنواره تهیه شد. ارایه شده.

ارائه راهکارهایی برای ارتقای جایگاه کودک و نوجوان در حوزه سینما، سینمای کودک و نوجوان خارج از شرایط فعلی، برگزاری جشنواره به صورت سالانه یا هر دو سال یکبار، شرایط مناسب برای میزبانی جشنواره، بررسی وضعیت بین المللی جشنواره و راهکارهای ارتقای این مهم. وضعیت جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، جلسات کارگروه ارزیابی و برنامه ریزی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا تصمیم گیری نهایی در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره در زمان و مکان مشخص ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید