اولین حضور تماشاگران زن در لیگ برتر شکست خورد/ تابو; زنان در آزادی


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892322

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران زن در دیدار تیم های استقلال و مس کرمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: برای اولین بار یکی از مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران زن برگزار می شود. بر این اساس، با توجه به قانون استفاده از 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها به دلیل کرونا و فروش 28 هزار بلیت بازی های استقلال و مس کرمان، فرض بر این است که در مرحله اول حضور بانوان در در لیگ برتر، تعداد محدودی از هواداران می توانند با خرید بلیت از طریق سامانه فروش بلیت مسابقات، دیدار تیم های استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند.

وی افزود: این تماشاگران از دروازه شرقی وارد ورزشگاه می شوند و پس از عبور از گیت کنترل بلیت با اتوبوس های تعیین شده به تونل و سکوی ویژه تماشاگران زن منتقل می شوند.

شهیدی در خصوص مسابقات آتی لیگ برتر گفت: قرار است با تامین امکانات و زیرساخت های لازم تعداد تماشاگران زن برای حضور در مسابقات لیگ برتر در هفته های آینده افزایش یابد.

وی افزود: در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران زن است، اما در حال بررسی شرایط ورزشگاه های دیگر استان ها نیز هستیم، بنابراین در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران زن، می توان این امکانات را نیز فراهم کرد. در سایر ورزشگاه ها نیز



دیدگاهتان را بنویسید