اولین حضور علنی ظریف پس از پایان دوره وزارت امور خارجه/ کتاب راز مطبوعات به چاپ سوم رسید.

اولین حضور علنی ظریف پس از پایان دوره وزارت امور خارجه / کتاب

روز جدید : محمد جواد ظریف در بازدید از چاپخانه افست ایرانچاپ (موسسه اطلاع رسانی) ضمن تقدیر صمیمانه از تکنسین ها و دست اندرکاران چاپ و صحافی ایران چاپ، از زحمات این دست اندرکاران تقدیر کرد و کتاب خود را به آقای جهانشیر ایمانی رئیس چاپ افست و آقای مهندس جهانشیر ایمانی تقدیم کرد. سید حسن خلیلی رئیس اداره صحافی. امضاء شده.

دکتر محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه کشورمان صبح امروز با حضور در چاپخانه افست شرکت ایران چاپ (موسسه اطلاع رسانی) از روند چاپ سوم کتاب «اسرار مطبوعات» دیدن کرد.

در این بازدید دکتر ظریف ضمن تقدیر از تکنسین ها و کارکنان چاپ و صحافی ایرانچاپ، از زحمات این کارکنان تقدیر کرد و کتاب خود را به آقایان جهانشیر ایمانی رئیس چاپ افست و سید حسن خلیلی رئیس چاپ افست چاپ افست امضا کرد. الزام آور.

گفتنی است کتاب «راز مطبوعات» حاوی مجموعه خاطرات و اسناد مربوط به مذاکرات و توافق برجام است که توسط دکتر محمدجواد ظریف و با همکاری دکتر علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی به رشته تحریر درآمده است. و مجید تهتروانچی در 6 جلد. این کتاب اولین بار در تابستان امسال توسط انتشارات اطلاعات منتشر شد و اکنون به چاپ سوم رسیده است.

گفتنی است این اثر در 6 جلد با قیمت 900000 جلد عرضه شده است. ضمناً از طریق fidibo.com به ازای هر جلد 50000 جلد به صورت الکترونیکی قابل دسترسی و مطالعه است.

دیدگاهتان را بنویسید