اولین روز مسابقات داوطلبان ارشد علوم پزشکی آغاز شد


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841734

حدود 64 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1401 امروز و فردا برای تصدی پست های دانشگاه های علوم پزشکی به رقابت می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح امروز پنجشنبه 5 خردادماه اولین روز رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در 34 حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و در ساعت 13 آغاز شد. بعد از ظهر.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، حدود 64 هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که برخی از داوطلبان در آزمون دو مقطعی شرکت کردند.

کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 1401 علوم پزشکی یکشنبه اول خرداد ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 1401 پزشکی تا دیروز چهارشنبه آکورد پنجم امسال می توانستند تا دریافت کارت آزمون وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شده و در صورت نیاز معدل موفقیت خود را تنظیم کنند.

دومین روز آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1401 فردا جمعه 5 خرداد 1401 و آزمون در تمامی رشته ها به جز مددکاری اجتماعی به صورت یک مرحله ای برگزار می شود.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، رشته های با ظرفیت 3 به بالا علاوه بر ظرفیت پذیرش مدرک با آزمون یا بدون آزمون، دارای سهمیه 10 درصدی می باشند.

برای دروسی که به صورت مجموعه امتحانی گروه بندی می شوند، تنها یک پرسشنامه برای آن مجموعه صادر می شود. داوطلب با انتخاب مجموعه در صورت داشتن شرایط شرکت در هر یک از رشته های مورد نظر این مجموعه می تواند در رشته های این مجموعه امتحان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید