اولین سریال مشترک ایران و ترکیه را می سازم


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821019

بازیگر سریال خداداد و استندآپ کمدین برنامه خندوانه اولین محصول مشترک ایران و ترکیه در اینستاگرام را کارگردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صبوری گفت: قصد دارم یک سریال هشت قسمتی درباره فضای مجازی بسازم و در اینستاگرام قرار دهم. در این سریال کمدی یک بازیگر زن ترک نیز حضور دارد.

صبوری با بیان اینکه فیلمبرداری این سریال تا 20 روز دیگر آغاز می شود، افزود: امیدوارم این سریال طنز عید فطر آماده و پخش شود.

وی با اعلام اینکه تماشای این سریال در اینستاگرام رایگان است، گفت: برای این سریال چندین اسپانسر (اسپانسر) در نظر گرفته ام و در هر قسمت ابتدا نام اسپانسر ذکر می شود.

صبوری درباره فعالیت تلویزیونی خود گفت: من باید تیرانداز شبکه نسیم سیما می بودم. اما چون این برنامه از عید شروع شد و همزمان با سریال خداداد بود، قبول نکردم. من هرگز دوست ندارم دو برنامه همزمان داشته باشم. از خندوانه هم برای اجرای یک استندآپ کمدی با من تماس گرفتند. خندوانه برنامه ای است که من در آن متولد شدم. اما به دلیل همزمانی با سریال خداداد قبول نکردم.

این بازیگر با بیان اینکه قصد دارد اولین استندآپ تئاتر ایران را روی صحنه ببرد، گفت: متن این اثر در دست تهیه است و در سال 1403 در سالن بسیار خوبی آن را اجرا خواهم کرد. امیدوارم در سال 1403 این اتفاق بیفتد. لوازم جانبی استند آپ وجود ندارد و کمدین با میکروفون خود روی صحنه می رود. من دوست دارم از تلویزیون های LED برای ایجاد فضای بصری پشت سرم استفاده کنم. این کار ریتم و ریتم صاف کردن را تسریع می کند و در دو ساعت قابل اجرا است.

وی افزود: در ایران نمی شود شوخی های جنسی و سیاسی کرد و چون خودمان معتقدیم، جوک های دیگر زیاد نمی کنیم. به همین دلیل است که جایگاه منطقه سختی است. یک راه این است که 20 نفر دو ساعت استند اجرا کنند تا ریتم کم نشود. اما اگر مجبور به اجرای انفرادی هستید، باید عناصر دیگری را به اجرا اضافه کنید. استندآپ تئاتر نوعی تئاتر است.

صبوری درباره دیگر فعالیت های خود گفت: دو پیشنهاد برای بازی از مجموعه شبکه نمایش خانگی دارم که هنوز وارد مرحله پیش تولید نشده اند. تا زمانی که بازی‌ام نهایی نشود، نمی‌توانم سریال را نام ببرم.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید