اولین قسمت از سه گانه هیجان انگیز دنیای فوتبال

رئال فصل گذشته 2 جام برد و این فصل را با جام شروع کرد و برای مدت طولانی در صدر جدول قرار گرفت و ال کلاسیکو را هم در لالیگا برد و تا مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رفت و در خانه 5-2 لیورپول را شکست داد اما فقط کافی است به یک تیم تساوی بدهیم. سپس رسانه ها شرایط این تیم را بحرانی توصیف کردند و هواداران بازیکنان را تحت فشار قرار دادند و نمایندگان رسانه ای باشگاه شایعاتی مبنی بر پیشنهاد تیم ملی برزیل به آنچلوتی منتشر کردند تا شرایط برای اخراج آنچلوتی فراهم شود. این سرمربی محبوب و موفق ایتالیایی.

اولین قسمت از سه گانه هیجان انگیز دنیای فوتبال

خیر؛ شرایط بارسلونا و رئال مادرید هرگز عادی نبوده و نخواهد بود. ال کلاسیکو تاکنون در فصل سوم برگزار شده است. بارسا در بازی دوستانه پیش فصل با یک گل رافینیا پیروز شد، در لیگ رئال مادرید با 3 گل پیروز شد و همین نتیجه برای بارسلونا در سوپرجام به دست آمد. یک 3-ال کلاسیکوی دیگر در چند هفته آینده در راه است. امشب اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و یک بازی برگشت جام حذفی و یک بازی برگشت لالیگا باقی مانده است.

غایبان ال کلاسیکو

3 مصدوم در رئال مادرید؛ مندی، آلابا و رودریگو موفق نخواهند شد، هر سه بازیکنان کلیدی هستند. اما وضعیت بارسا بدتر است. لواندوفسکی در بازی آلمریا مصدوم شد، دمبله و پدری از قبل مصدوم شده بودند و آن مسابقه را از دست دادند اما بدشانسی به همین جا ختم نشد و آنسو فاتی هم مصدوم شد که قرار بود جای لواندوفسکی را در خط حمله بگیرد. فتی دیروز در تمرین بود و شاید به این بازی برسد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، میلیتائو، رودیگر، کارواخال، اوردیازولا، کروس، مودریچ، والورده، آسنسیو وینیسیوس، بنزما.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن، آرکائو، کریستنسن، آلبا، آلونسو، پنیا، بوسکتس، کیسی، گاوی، فران، فاتی.

دیدگاهتان را بنویسید