اولین هواپیمای خطوط هوایی بوشهر عازم دبی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاسعلی باستین، مدیر اقتصادی بوشهر با اشاره به اولین پرواز بوشهر به دبی در چند سال اخیر گفت: پیگیری این پرواز از دو ماه پیش انجام شد و جلسات متعددی برگزار شد که امروز به پایان رسید.

باستین اضافه کرد: استاندار بوشهر نیز در این پروژه تلاش و پیگیری کردند، مدیرکل هوانوردی، مدیرکل گمرک، مدیرکل فرودگاه، مدیریت پلیس فرودگاه و سرمایه گذار این پروژه را پیگیری کردند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این پرواز گام بزرگی در جهت بهبود روابط تجاری ایران و امارات است و امیدوارم این مهم بیش از پیش گسترش یابد.

وی گفت: قول داده بودیم که این پرواز از 14 اسفند ماه آغاز شود که طبق وعده عملی شد و اکنون در شامگاه 14 اسفند ماه سال 93 شاهد اولین پرواز هستیم.

باستین گفت: این پرواز به درخواست تجار، تجار و دانشجویان روستایی بوده و بحمدالله موجب تقویت و توسعه روابط تجاری، تجاری و گردشگری ایران و امارات خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این پرواز 2 روز در هفته روزهای شنبه و پنجشنبه ساعت 21 با هواپیمای ایرباس 320 با ظرفیت 140 مسافر انجام می شود.

وی افزود: امیدوارم با وجود پیگیری های زیادی که انجام شده، این پرواز مورد استقبال مردم قرار گیرد و این پرواز ادامه داشته باشد و مردم از برکات آن بهره مند شوند.

باستین گفت: پیگیری های متعددی برای راه اندازی دوحه بوشهر و همچنین خطوط کشتیرانی بوشهر به قطر انجام شده است و به فضل الهی در روزهای آینده خبرهای خوبی برای مردم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید