خطوط هوایی مسافربری به مالدیو


ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896741

در این مقاله قصد داریم به بررسی ایرلاین های فعال در این مسیر بپردازیم و محدوده قیمت و امکانات آنها را به شما بگوییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احتمالاً بارها تصاویری از سواحل مالدیو را در فضای مجازی دیده اید و احتمالاً همین تصاویر است که شما را به این کشور زیبا جذب کرده است.

. با این حال، قطعا تنها تصمیم به سفر کافی نیست و قبل از خرید تور یا بلیط، باید تحقیق خود را انجام دهید قیمت تور مالدیو خدمات تورهای مختلف و خطوط هوایی فعال در مسیر تهران به ماله ارائه شود. در این مقاله به بررسی ایرلاین های فعال در این مسیر می پردازیم و محدوده قیمت و امکانات رفاهی آن ها را برای شما بازگو می کنیم.


به دبی پرواز کنید

فلای دبی یک شرکت هواپیمایی است که حدود سیزده سال پیش تاسیس شد. هدف و شعار این شرکت از ابتدا سفر ارزان است. این شرکت تقریباً جدید که در چند سال اول از حمایت خطوط هوایی امارات برخوردار بود، دارای 52 فروند هواپیمای مسافربری است. این شرکت یکی از شرکت های هواپیمایی است که در مسیر تهران – ماله فعالیت می کند. اگر بخواهید با این ایرلاین سفر کنید، کمترین قیمت ممکن را خواهید پرداخت.

تفاوت قیمت پرواز این ایرلاین از تهران به ماله حداقل چهار میلیون تومان و حداکثر سی و پنج میلیون تومان خواهد بود.

در صورت خرید صندلی اکونومی در پروازهای فلای دبی، هنگام رزرو بلیط باید هزینه بیشتری برای استفاده از تلویزیون، غذا و دسترسی به اینترنت بپردازید. در مورد صندلی های بیزینس کلاس، به مسافران یک وعده غذایی کامل شامل پیش غذا و دسر از منوی ویژه ارائه می شود.

علاوه بر این، انواع نوشیدنی های سرد و گرم در طول پرواز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، با توجه به اینکه صندلی های بخش تجاری فلای دبی راحت و جادار هستند، مسافران این فرصت را خواهند داشت که در سفر تقریبا طولانی از دبی به ماله در آرامش کامل استراحت کنند.


خطوط هوایی مسافربری به مالدیو


هواپیمایی قطر

قطر ایرویز که یکی از بهترین و مدرن ترین ایرلاین های دنیا به شمار می رود، در مسیر تهران – ماله نیز فعالیت می کند. قطر ایرویز حدود 158 هواپیما دارد که کاملاً با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند و لوکس محسوب می شوند.

صندلی های هواپیماهای قطری به سه دسته کلاس اقتصادی، بیزینس کلاس و فرست کلاس تقسیم می شوند.

در بخش اقتصاد مجموعه ای از تجهیزات لازم در اختیار شما قرار می گیرد. شما همچنین مکان مخصوص به خود را برای خوردن، خوابیدن و دراز کشیدن خواهید داشت. در قسمت بیزینس کلاس، صندلی ها راحت ترند و تا رسیدن به ماله خواب راحت تری را تجربه خواهید کرد، همچنین غذای شما با توجه به منوی انتخابی شما در قسمت بیزینس سرو می شود.

در بخش فرست کلاس پروازهای قطر ایرویز، کابینی کاملا شخصی با طراحی مجلل خواهید داشت. صندلی‌های بخش فرست کلاس به تخت‌خواب‌هایی راحت تبدیل می‌شوند که می‌توانید تا رسیدن به مالدیو خوابی راحت را تجربه کنید. علاوه بر این، بهترین غذاهای تهیه شده توسط بهترین سرآشپزهای دنیا در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای وای فای و سایر امکانات داخل هواپیما نیست.

اگر می خواهید با پرواز قطر به مالدیو سفر کنید، هزینه سفر شما کمی گرانتر از فلای دبی خواهد بود و هزینه آن با توجه به کلاس صندلی شما متفاوت خواهد بود. در مجموع می توان گفت که پرواز قطر بسیار مجلل تر و البته گرانتر از فلای دبی است.


خطوط هوایی مسافربری به مالدیو


امارات

امارات ایرلاین یک ایرلاین فوق العاده لوکس محسوب می شود. این شرکت دارای ناوگان هوایی بسیار قوی و حدود 200 فروند هواپیما با بهترین امکانات روز دنیا می باشد. اگر قیمت پرواز به مالدیو برایتان مهم نیست و می خواهید با لوکس، راحتی و لذت به مالدیو سفر کنید، این ایرلاین همان چیزی است که نیاز دارید.

این ایرلاین همچنین دارای سه کلاس مختلف اکونومی، بیزینس و فرست کلاس است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. در کلاس اکونومی، خدمات معمول در بهترین حالت ارائه می شود. صندلی های بیزینس کلاس نیز تا حدودی یک منطقه خصوصی هستند. این صندلی ها نسبت به حالت اکونومی جادارتر هستند و غذاهای ارائه شده به مسافران از منوی کلاس تجاری به انتخاب مسافر سرو می شود.

این مقاله را نیز بخوانید: راهنمای رزرو آنلاین هتل داریوش کیش

در بخش فرست کلاس، هر مسافر یک سوئیت اختصاصی خواهد داشت و خدماتی مانند اسپا و دوش به آنها ارائه می شود. در این نوع پرواز، هر مسافر می تواند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و یک بسته لوازم آرایشی از برند بولگاری دریافت کند. علاوه بر این، مسافران می توانند برنامه مورد علاقه خود را از بین بیش از 3000 برنامه بر روی مانیتورهای بزرگ مجموعه خود انتخاب کرده و تماشا کنند.


آخرین کلمه

لازم به ذکر است که علاوه بر ایرلاین های ذکر شده در این مقاله، ایرلاین های دیگری نیز این پرواز تهران-ماله را انجام می دهند و لازم به ذکر است که این پرواز نیز امکان پذیر بوده و ممکن است دو شرکت هواپیمایی مختلف را درگیر کند. بنابراین باید قبل از سفر پروازهای موجود را بررسی کرده و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما سفر به مالدیو با توری است که می توانید قیمت تور مالدیو را در سایت علی بابا بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که با علی بابا می توانید قیمت تمام تورها را بررسی کنید. عبارتی که می خواهید کافی است، به عنوان مثال قیمت سفر به استانبول به دنبال این هستم که در اسرع وقت تمامی اطلاعات مربوط به قیمت تور استانبول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سپس می توانید تور مورد نظر خود را با چند کلیک ساده خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید