اولین پرواز پس از سال ها انتظار در سراوان فرود آمد/ تعریف خطوط هوایی به ملاقات افراد بستگی دارد


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837243

اولین پرواز پس از سال ها انتظار در فرودگاه سراوان به زمین نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ فرودگاه سراوان در سال 86 با حضور جمعی از کارکنان به بهره برداری رسید که موجی از خوشحالی را در بین مردم شهر علم و فرهنگ ایجاد می کند زیرا این امر شهرستان با مرکز آن استان بیش از 350 کیلومتر فاصله دارد و جاده استاندارد و مناسبی وجود ندارد.

فرودگاه در سالن 88 با لغو پروازهای مسافری تا حدودی تعطیل شد، اما با وجود تعطیلی نسبی فرودگاه، توسعه زیرساخت ها از جمله توسعه باند و برج مراقبت و همچنین توسعه خدمات رفاهی مسافران انجام نشد. در این مدت توقف کنید. .

پس از کشمکش های فراوان در روزهای اخیر، اولین پرواز در فرودگاه سراوان به زمین نشست که نوید راه اندازی مجدد فرودگاه را می دهد.

در همین رابطه سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در چند روز گذشته یک پرواز مسافربری در فرودگاه سراوان به زمین نشست و تعدادی از مسافران با این پرواز جابجا شدند.

وی افزود: تمام تلاش استاندار، استانداری و سایر مجموعه ها از جمله نیروی زمینی سپاه بر این است که این فرودگاه هر چه سریعتر برای مسافران به بهره برداری برسد.

این مسئول ادامه داد: تا حدودی پروازهایی برای فرودگاه سراوان در نظر گرفته شده است اما این امر منوط به استقبال مردم خواهد بود.

جلیلی گفت: هر چه استقبال مردم بیشتر باشد، خطوط بیشتری در فرودگاه تعیین می شود.

وی افزود: فرودگاه سراوان هنوز به طور رسمی افتتاح نشده است اما یک پرواز در فرودگاه به زمین نشست و تعدادی از مسافران منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید