اولین واکنش اسکوچیچ به گروه ایران در جام جهانی

با قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی، ایران در گروه B با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف ولز، اسکاتلند و اوکراین همگروه شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به این تساوی گفت: فکر می کنم قرعه ما می توانست بدتر از این باشد. این جام جهانی است و همه تیم های درگیر خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان جام است اما تیم ما آنقدر خوب است که بتواند با دیگران رقابت کند. سعی خواهیم کرد صعود کنیم. همیشه گفته ام تیم خیلی خوبی داریم و شاید برای اولین بار بتوانیم صعود کنیم.

وی افزود: من علاقه ای به مسائل سیاسی با آمریکا ندارم، این را قبلا در بازی هایی مانند اجلاس عراق نشان داده ایم و به این مسائل توجهی نداریم. چیزهایی بین دو کشور وجود دارد، اما ما فقط به فوتبال فکر می کنیم. من قبلاً گفته ام که ما به چیزهای دیگران کاری نداریم و به عنوان یک مربی باید فقط به فوتبال فکر کنم.

اسکوچیچ ادامه داد: من به دقت آنالیز نکردم اما به نظر می رسد اسکاتلند و ولز نیز فوتبالی مشابه انگلیس و آمریکا در گروه ما دارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. به نظر من انگلیس سخت ترین تیم است.

سرمربی تیم ملی افزود: اسکوچیچ در پاسخ به سوالی مبنی بر از دست دادن موقعیت طارمی مقابل پرتغال گفت; اکنون زمان صحبت در مورد گذشته نیست و باید به بهترین شکل آماده شویم. تنها چیزی که برای آن دعا می کنم این است که همه بازیکنان ما در جام جهانی زنده و سالم باشند.

او گفت: “قرعه کشی می توانست بدتر باشد.” مثلا گروهی با اسپانیا و آلمان. اما کار ما همچنان سخت خواهد بود و نمی توان انتظار یک گروه معمولی در جام جهانی را داشت. هر بازی جام جهانی ویژه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید