اولین واکنش رسمی داستان به اصل عشق

اولین واکنش رسمی داستان به اصل عشق

موسی غضنفرآبادی در این خصوص گفت:

* اگر قرار است قانون در مورد افراد اعمال شود، فقط باید مهر قانون اعمال شود. دولت و نهادهای ذیربط باید اقدامات لازم را برای احقاق حقوق قربانیان انجام دهند و اینکه مردم دست به کاری بزنند و فکر کنند قانون با آنها برخورد نمی کند اشتباه است.

* (در خصوص امکان شناسایی این افراد): شاید شناسایی مهاجمان موتورسوار مقدور نباشد، اما مقامات امنیتی و انتظامی باید اقدامات لازم را انجام دهند. ممکن است در جایی دزدی شده باشد و دزد مشخص نباشد، اما مهم این است که هرکس به تعهد قانونی خود برای شناسایی و یافتن مقصر عمل کند.

* (در پاسخ به این سوال که آیا این اراده در قوه قضائیه برای شناسایی و همکاری با این افراد وجود دارد): باید چنین اراده ای وجود داشته باشد.

* (در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون قضایی به این موضوع ورود می کند): ما فرد مورد آزار را دارای حق زندگی در ایران می دانیم، نسبت، زبان، قومیت را در نظر می گیریم و به طبقه و گروه نگاه نمی کنیم. مردم.

* (در مورد اینکه آیا مجلس از دستگاه ها گزارش می دهد یا خیر): این دستگاه ها قطعاً به تعهدات قانونی خود عمل خواهند کرد، اما اگر گزارش هایی به اختصار در مورد موضوعی به دست ما برسد، حتما پیگیری می کنیم.

گفتنی است، گوهر عشقی مادر ستار بهشتی روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه هنگام رفتن به سر مزار فرزندش ستار بهشتی در رباط کریم تهران مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

اولین واکنش رسمی داستان به اصل عشق

دیدگاهتان را بنویسید