اولین واکنش علی دایی به ماجرای درگیری لفظی با سفیر برای بازکردن کرواتش

تاثیر مثبت این حضور افتخارآمیز علی دایی که یکی از سلبریتی های بزرگ تاریخ فوتبال آسیا به شمار می رود، خبرها و عکس های زیادی را در اختیار رسانه ها قرار داد اما در این بین خبرهای عجیب و تایید نشده ای منتشر شد. منتشر شد که نشان دهنده نگرش این چهره بین المللی است. ورزش ایران به همراه سفیر کشورمان در دوحه حضور داشت.

از ساعاتی پیش در شبکه های ورزشی و بعضا سیاسی خبری مبنی بر درخواست سفیر ایران در قطر از علی دایی برای بازکردن کراوات قبل از حضور روی صحنه پخش شد. تکذیب کرد.

علی دایی با اشاره به محل مجزا بودن میهمانان با برگزارکنندگان مراسم و مهمانان ویژه فیفا که باید روی سن می ماندند، توضیح داد که اصلا با سفیر ملاقات و صحبتی نداشته و چنین درخواستی هم نشده است. توسط او به دلیل حضور در کنار مهمانان ویژه دیگر قرعه کشی بعد از سن برگزار شد و قبل از برگزاری مراسم از سفیر ایران درخواستی برای گفت و گو در این زمینه یا محتوای دیگری نشد.

دایی به تابناک گفت: سال هاست که از سوی فدراسیون جهانی به چنین برنامه هایی دعوت شده ام و حالا این حرف و حدیث ها را از شما می شنوم و البته برای من تازگی ندارد. اگر چنین است، من خودم می گویم، اما واقعیت ندارد.

علی دایی با همین تیم رسمی و بین المللی در مراسم مختلف فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بردن جوایز یا قرعه کشی های متعدد و ارائه بهترین ها شرکت کرده است و این اولین بار نیست که کراوات زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید