درگیری لفظی با رهبر در یک روز جدید

احمد نوراله

در بزرگترین مسابقه هفته هفتم رقابت های لیگ ادنوک امارات ، تیم فوتبال شباب الاهلی در ورزشگاه رشید به دیدار الجزیره رفت و با وجود اینکه یک گل از میهمان خود عقب بود ، با نتیجه 2 بر 1 و گل برتری خاتمه یافت. احمد نوراللهی از سد دشمن. او عبور کرد و به مقام دوم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش روزنو، اهمیت این مسابقه، کمیسیون داوران فدراسیون فوتبال امارات را بر آن داشت تا از جونیت چاک، داور مشهور ترکیه ای برای قضاوت بازی استفاده کند. در دقیقه 65 این مسابقه و هنگامی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال شد ، شباب الاهلی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و مهدی قائدی پس از برخورد با مدافع الجزیره تعادل خود را از دست داد. و روی زمین افتاد

در این صحنه ، گائدی که می خواست توپ را بگیرد ، پس از برخورد با میلو کوزانووی ، مدافع صرب الجزیره ، تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد. حتی پس از مشاهده صحنه از اتاق VAR ، هیچ اشتباهی به نفع شباب الاحلی انجام نشد.

بعد از اینکه گائدی تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد ، مدافع الجزیره کوزانوویچ از سر گائدی عبور کرد و با او درگیر نبرد لفظی شد. مدافع صربستانی معتقد بود با باشوی کوچولو برخورد نکرده و قصد فریب قاضی را دارد که نظر دیگری دارد.

اما این دیدار در حالی با تساوی 2 بر یک به پایان رسید که شباب الاهلی 14 امتیازی شد و با 3 امتیاز پیشتاز العین شد.

دیدگاهتان را بنویسید