اولین واکنش پرسپولیسی عزیز به مهاجرتش

این باشگاه اخیرا تاسیس شده و در فصل 2023 لیگ برتر کانادا شرکت خواهد کرد. راب فرند بازیکن سابق تیم ملی این کشور مالک باشگاه اف سی ونکوور است.

کوتبی در مصاحبه ای با وبسایت ونکوور اف سی در مورد تیم جدیدش گفت: هر چه سنم بالاتر می رود، صبورتر و انعطاف پذیرتر می شوم. یاد گرفتم چگونه برای مشکلات راه حل پیدا کنم. ونکوور یکی از زیباترین شهرهای جهان است. شهری جهانی با تنوع و باشگاهی که می خواهد شهر را در آغوش بگیرد. من یاد گرفتم که وقتی برای کار در یک کشور جدید می آیی، باید مسائل مختلفی را رعایت کنی، گوش کنی و فرهنگ آن کشور را یاد بگیری.

وی که در سال 1386 با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد با اشاره به فعالیت های خود در کشورهای مختلف گفت: از 13 سالگی مهاجر بودم و به آمریکا آمدم. من همه جا مهاجر بوده ام و وقتی مهاجر باشی باید هر روز خودت را ثابت کنی. تا کنون درگیر پروژه های چالش برانگیز و دشوار زیادی بوده ام. من سرمربی تیم هایی مانند بایرن مونیخ یا رئال مادرید نبوده ام و تیم هایی داشته ام که باید از سطح متوسط ​​یا ضعیف می سازم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران بالا بردن کیفیت بازیکنان را یکی از مهارت های خود برشمرد و گفت: باید تیمی بسازیم که این حس را به هواداران منتقل کنیم که از همان بازی اول می توانیم در هر بازی پیروز شویم. هر وقت به ورزشگاه می آیند، هواداران باید هیجان زده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید