اولین پیروزی را در آبادان کسب می کنیم

ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792189

سرمربیان تیم های فوتبال پدیده و صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از آمدن به آبادان بسیار خوشحالم. خاطرات خیلی خوبی از آبادان دارم و جا دارد از کادرفنی تیم صنعت نفت آبادان تشکر کنم که در بدو ورود امکانات لازم را در اختیار ما گذاشتند و توانستیم تمرین خوبی را در اردوی این باشگاه انجام دهیم. امیدوارم در مشهد جبران کنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا با صنعت نفت بازی پایاپای خواهد بود. به جدول نگاه کنیم، بازی نزدیک است و شناخت تقریبی از تیم صنعت نفت آبادان داریم. تیم صنعت نفت تیم خوبی است که جایگاهش اینجا در جدول نیست و کادر فنی خوبی دارد و دو مربی این تیم کاپیتان های خودم در تیم استقلال بودند. امیدوارم فوتبال خیلی خوب باشد چون می دانیم تیم صنعت نفت می خواهد فوتبال بازی کند و فوتبال در DNA صنعت نفت است. امیدوارم بازی خوبی باشد و تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بازی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه گفته است در حال مذاکره با استفانو کوزین هستیم و اگر به پدیده نیاید سرمربی می شود و اینکه آیا با کادرفنی باشگاه به توافق رسیده است یا خیر، گفت: : بله اگر مربی خارجی به تیم ما می آمد فقط آقای کوزین. مربی کاملا حرفه ای که با خودم کار کرده ام و اگر بیاید در خدمتش هستیم و اگر نیاید مربی خارجی دیگری به جمع ما اضافه نمی شود.

سید عباسی در خصوص اینکه آیا تیمش برای دیدار با صنعت نفت غایب است یا خیر، گفت: احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه مصدوم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نام این تیم پدیده ای در لیست لیگ است اما عده ای او را شهر خودرو معرفی کردند و در نهایت نام این تیم چیست، گفت: این سوال کمکی به بازی فردا نمی کند اما من قبول کردم. مدیران شهر خودرو با من موافقت کردند و اجازه کار را دادند و الان مربی ماشین شهری هستم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت با پدیده گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای تیم پدیده باشیم. بازی سختی داریم چون هفته گذشته مقابل گلگوتا که یکی از بهترین تیم های لیگ است، گاز گرفتیم. در برخی صحنه ها حتی می توانستند گل دوم را هم بزنند. من هنوز هم همین اعتقاد را دارم، تیم ها از هم دور نیستند و خیلی نزدیک به هم بازی می کنند. فکر می کنم از هفته شانزدهم به بعد تکلیف بالای جدول کمی مشخص شود و سایر تیم ها رقابت فشرده ای داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم با تمریناتی که هفته گذشته انجام دادیم با وجود زمان کم بتوانیم سه امتیاز اول شهرمان را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره اینکه آیا فکر می کند پیروزی در اولین بازی خانگی مشکل ساز است، گفت: خیر، در هفته های اخیر مسابقات سختی داشتیم. با تیم های بهتر نمی توانم بگویم اما با تیم های ثروتمندتری بازی کردیم و روند خیلی خوبی داشتیم. دو باخت مقابل سپاهان و پرسپولیس داشتیم که در پایان بازی می توانستیم با تساوی عوض کنیم اما کمتر کوشا بودیم. این هم طبیعی است. می خواستیم با دو مهاجم بازی کنیم و خدای نکرده فردا با دو مهاجم بازی کنیم.

منصوریان درباره آخرین وضعیت مصدومیت تیمش گفت: فرزاد جعفری دوران نقاهت خود را سپری می کند و فردا یا پس فردا به جمع تیم اضافه می شود. افراد در این صنعت روند خوبی را طی می کنند و اکنون در حال تمرین برای گرفتن توپ هستند و فکر می کنم نیمه راه خواهد بود. مطلق زاده و جبیره نیز امروز به اردو اضافه شده اند. تقریباً آماده هستیم و مصدومیتمان کم شده است.

وی در خصوص دلیل غیبت شروین بزرگ در لیست صنعت نفت گفت: او مصدومیت داشت و تیم پزشکی تصمیم گرفت تا دو هفته در این تیم نباشد. فکر می کنم فردا یکی از 11 بازیکن اصلی باشد.

منصوریان یادآور شد: به خاطر سیستم تیمی که داشتیم فشار زیادی داشتیم. من از تاکتیک عقب نشینی خوشم نمی آید، شاید از معدود تیم هایی هستیم که سه چهار هفته صبر کردیم تا تیم از نظر بدنی آماده شود و از یک امتیاز راضی بودم، اما از فردا با همان تاکتیک بازی خواهیم کرد. ما در سال اول در نفت، آهن و استقلال بازی می کنیم. ما به طرح الف اعتقاد داریم و مردم آبادان هم همین اعتقاد را دارند اما باید مراقب پشت صحنه هم باشیم. قطعا تغییراتی در تیم خود داریم و تلاش می کنیم بازیکنانمان را در زمین داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید