اولین کانال تلویزیون اینترنتی کتاب به صورت زنده پخش می شود


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909007

اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب همزمان با سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اولین شبکه تلویزیونی کتاب آنلاین پس از امضای تفاهم نامه با معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اخذ مجوز برای ایجاد و راه اندازی شبکه ویژه کتاب در بسترهای مجازی برنامه ریزی و تأسیس شد.

ایجاد بستری برای ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی، بستری برای هدایت فرهنگی جامعه در جهت زندگی خردمندانه، امیدبخش و بانشاط در بین عموم مردم و در افقی متعالی، آماده سازی جامعه برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی. ، از جمله ماموریت های این کانال تلویزیونی است. او آنلاین است.

اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب که زیر نظر خانه کتاب و ادبیات ایران راه اندازی و مدیریت می شود، به دنبال بهره مندی از همراهی نخبگان، نویسندگان، ناشران، سازمان ها، نهادها و حرفه های فعال در حوزه کتاب و نشر است. از طریق ایجاد برنامه هایی در موضوعات مرتبط، بستری برای ترویج فرهنگ مطالعه، بیان چالش ها و مشکلات حوزه کتاب و نشر و حمایت از فعالان این حوزه.

اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب از 30 آبان ماه 1401 با پخش زنده برنامه های سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار می کند.

نشست خبری سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نیز دوشنبه 25 آبان ماه ساعت 10 صبح به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق سایت ketab.tv که در بستر تلبیون قرار دارد، برنامه های این شبکه را تماشا کنند.

سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما اهل خواندن» از 30 تا 7 آبان ماه 1401 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید