لغو مصاحبه زنده ظریف در تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران

ظریف، وزیر امور خارجه سابق ایران در این خصوص به «جهان دیپلماسی» گفت: دوستان با اصرار فراوان و علیرغم اینکه از مصاحبه امتناع می کنم، از من خواسته شد تا مصاحبه زنده ای داشته باشم که در آن مصاحبه حضوری به من داده شد. فقط به احترام دانشگاه تهران که خانه جدیدم است موافقت کردم.» من بودم.

وی افزود: از یک منبع آگاه شنیدم که مخالفت هایی با پخش زنده وجود دارد به همین دلیل به شبکه دانشگاه تهران اعلام کردم که در گذشته در مصاحبه های غیر زنده شرکت نکرده ام و اکنون از شرکت در مصاحبه معاف هستم.

توضیحات دانشگاه تهران در خصوص لغو مصاحبه زنده با ظریف

مدیر شبکه اینترنتی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی این شبکه گفت: فضای باز رسانه ای موجود در شبکه دانشگاهی فرصتی را برای حضور همه ایده ها فراهم کرد.

شریفی خاطرنشان کرد: دکتر ظریف مانند سایر اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تهران که از زمان راه اندازی شبکه دانشگاه تهران آزادانه نظرات خود را بیان می کنند، در صورت حضور در شبکه دانشگاهی به نفع دانشگاه خواهند بود. انجمن.

وی افزود: پخش زنده گفتگوهای شبکه مستلزم کسب مجوز از مراجع مسئول مدیریت این بخش در فضای مجازی سایت رسمی است و عدم هماهنگی برای صدور مجوز برای پخش زنده شبکه دانشگاهی باعث شد تا دکتر ظریف نباید حرف مرده را بپذیرد، اما همچنان امیدواریم فرصتی برای گفت و گو با جامعه دانشگاهی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید