اولین گردهمایی گلخانه داران چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ پیش بینی توسعه 500 هکتاری گلخانه های استان تا سال 1404.


ساعت: 11:37
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881070

معاون بهبود زراعی سازمان جهاد کشاورزی استان:

حسین برزگر گفت: اولین گردهمایی گلخانه داران چهارمحال و بختیاری با هدف هم افزایی و همفکری برای تسریع در توسعه گلخانه ها در این استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر معاون بهبود زراعی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه اولین گردهمایی گلخانه داران این استان گفت: این نشست اولین گردهمایی گلخانه داران در استان است. که در راستای هم افزایی و همفکری برای تسریع در توسعه گلخانه ها در این استان برگزار شد.


وی افزود: با توجه به ارتفاع استان چهارمحال و بختیاری از سطح دریا، میزان و کیفیت نور بسیار خوبی در این استان وجود دارد، همچنین اختلاف دمای شب و روز در این استان باعث ایجاد عطر و طعم میوه و سبزیجات می شود. و محصولات تابستانی بهتر است


معاون بهبود زراعی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات بیکاری در استان و سایر مشکلات موجود، نیاز به توسعه گلخانه ها را دوچندان کرده است، ادامه داد: با توجه به این نیازها، توسعه گلخانه ها افزایش یافته است. در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با افق 1404 سطح گلخانه های استان به 500 هکتار برسد.


برزگر تصریح کرد: توسعه گلخانه ها عزم و اراده همه کشاورزان، مسئولان، کارشناسان و صنف گلخانه داران را می طلبد.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید