اکثریت دانشجویان ما پای انقلاب و نظام هستند

نماینده ولی قانونی در مازندران:

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دانش آموزان نقش های خوبی در تاریخ انقلاب خلق کرده اند، گفت: اکثریت طلاب ما پای انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

آیت الله محمدبکر لائینی در مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم چالوس، شهید مهندس مصطفی شیخ الاسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دنیای غرب اینگونه نیست. مانند سبک زندگی دینی ما و به دنبال القای سبک زندگی است. خودشان هستند، گفت: حجاب و عفافی که در دین خودمان داریم، گوشه نشینی و محرم و… در دنیای غرب نمی درخشد و می خواهند سبک زندگی خود را به ما تحمیل کنند.

وی ادامه داد: خداوند به ما مسلمانان می گوید که دشمنان دین، سبک زندگی و سبک زندگی شما را نمی پسندند و جنگ ترکیبی را راه می اندازند تا مسلمانان را به راه خود تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دنیای غرب حتی قبله ما را قبول ندارد، گفت: قبله برخی شرق، برخی غرب و برخی پاریس و واشنگتن و چشم و گوششان است. آنجا هستند تا ببینند چه می گویند.

وی با اشاره به اینکه جنگ جنگ قبله است، تصریح کرد: قبله ما باید شهدا باشد و آنها قبله ما هستند و علت و راه شهدا برای ما مهم است و باید در راه خدا باشیم نه آن ها. که چشم به غرب و شرق دوخته اند.

آیت الله لائینی به بیان شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» پرداخت و افزود: زمانی قبله کشور ما پاریس و واشنگتن بود، اما آن زمان گذشته و قبله ما تغییر کرده و کشور ما کشور امام زمان است. و آمریکا و اسرائیل از آن می ترسند.

وی همچنین 16 آذر را روز دانش آموز نامید و گفت: دانش آموزان نقش های خوبی در تاریخ انقلاب خلق کرده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: حادثه 16 آذر و تسخیر لانه جاسوسی تصویر ارزشمندی در کارنامه دانش آموزان ماست.

وی به روند آزادسازی هویزه و پاسداشت آن اشاره کرد و گفت: شهید علم الهادی دانش آموز بود و به همراه گروهی دیگر در مقابل تانک های بعثی ایستادند و تا آخر مقاومت کردند.

آیت الله لائینی در پایان تاکید کرد: اکثریت طلاب ما پای انقلاب و نظام هستند.

لازم به ذکر است؛ در ابتدای این مراسم پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با درخشش خاصی بر روی دستان مردم شهیدپرور حلوس تشییع شد و مراسم بزرگداشت این شهید والامقام نیز مصادف با هشتمین سالگرد اولین شهید مدافع حرم چالوس شهید مهندس مصطفی شیخ الاسلامی در مسجد جامع چالوس برگزار شد.



آیا این خبر مفید بود؟