اکثریت مردم از انقلاب و نظام اسلامی حمایت می کنند


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900232

کسانی که در حوادث اخیر به منافع مردم آسیب رساندند باید پاسخگو باشند

معاون رئیس جمهور گفت: دشمنان قصد دارند با ایجاد اغتشاش، دستاوردهای یک سال اخیر ملت ایران را خدشه دار کنند اما با هوشیاری مردم راه به جایی نمی برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور طی سخنانی در اجلاس سران استان و در صحن علنی گفت: دفاع مقدس دوران جهاد، ایثار، ایثار و گذشت است و نگاه ملت ایران است. سربلند و سرافراز در این محاکمه بزرگ و توطئه صدام، ارتجاع عربی و قدرت های شرقی و مغرب زمین را شکست دادند.
حسینی با یادآوری سالگرد عملیات سامان الائمه و شکست حصر آبادان در پنجم مهر 60 گفت: در سال اول جنگ بنی صدر که فرمانده کل قوا بود. به جای ایجاد وحدت بین نیروها و پیشروی در جنگ، به دنبال اختلاف و ایجاد آشوب در تهران مانند 23 اسفند بود. و بسیج همراه با ارتش، عملیات موفق ثامن الائمه به وقوع پیوست که سرآغاز پیروزی های بعدی همچون بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود و روحیه امید را در دل مردان و رزمندگان تقویت کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: همانطور که توانستیم با همدلی، ایثار، گذشت و تعالی در ایثار در جنگ پیروز شویم، اعمال همین روحیه نیز می تواند در اداره کشور و امروز حکومت مردمی با چنین روحیه ای موثر باشد. در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات است.
معاون رئیس جمهور گفت: دشمن با مشاهده اتحاد و همدلی بین مردم، قوای سه گانه و نهادهای انقلابی سعی دارد با روش های شیطنت آمیز ترمز ایجاد کند و این مسیر را کند کند و توجه مردم را از موفقیت مردم منحرف کند. دولت. در عرصه های مختلف به ویژه سیاست خارجی از جمله عضویت دائم در سازمان شانگهای، حضور مقتدرانه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و حماسه بی بدیل پیاده روی باشکوه حسینی در اربعین می تواند حواس پرت کننده باشد، اما مردم ایران بدون توجه به این حاشیه سازی ها، راه خود را از آشوبگران جدا کردند و به دنبال آبادانی و عزت کشور هستند و بدون تردید ضد انقلابیون و بدخواهان مردم ایران راه به جایی نخواهند برد زیرا اکثریت مردم از انقلاب و نظام اسلامی حمایت می کنند.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز دولت انقلابی بی وقفه و خستگی ناپذیر برای بهبود وضعیت اقتصادی و کاهش مشکلات با همان روحیه دوران دفاع مقدس تلاش می کند و این جدیت و تلاش نتایج خوبی به همراه داشته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: علاوه بر انسجام داخلی، انسجام جبهه مقاومت نیز افزایش یافته و دشمن را مضطرب کرده است، از این رو دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای نظام حاکم و وابستگان آنها دست به دست هم داده اند تا اخبار کذب و کذب را منتشر کنند. بنابراین برای تأثیرگذاری بر نسل جوان، لازم است اساتید، اساتید، روحانیون و همه فعالان فرهنگی و رسانه ای، ارتباط خود را با نسل جوان هر چه بیشتر تقویت کرده و با تبیین دستاوردها و اقدامات ارزشمند در عرصه های مختلف، نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز موضع گیری و روحیه انقلابی مردم ایران نه تنها مسلمانان، بلکه آزادیخواهان جهان را در حیاط خلوت آمریکا یعنی آمریکای لاتین نیز تحت تأثیر خود قرار داده است، به گونه ای که یکی پس از دیگری آنها را تحت تأثیر قرار داده است. به جبهه علیه آمریکا می پیوندند.
حسینی خاطرنشان کرد: متأسفانه در هشت سال اخیر دولت، اختلال، رکود و انحطاط بر کشور حاکم شد و بسیاری از پروژه های عمرانی متوقف شد و این امر عرصه سیاسی و بین المللی را به دنبال دارد و در نتیجه گشایش هایی به وجود می آید که خشم دشمنان را برانگیخته است. از ملت ایران
وی خاطرنشان کرد: امروز گروهک های جنایتکار کومله، دمکرات و منافقین که دستانشان به خون هزاران مظلوم ایران آغشته است و جوانان این مرز و بوم را وحشیانه شکنجه کردند، از انسانیت و آزادی حرف می زنند و به دنبال این هستند. ملت ایران را فریب دهید، اما مردم، ایران بارها نشان داده است که با قاطعیت پشت سر انقلاب و منافع ملی ایستاده اند و در روز حادثه دشمن را شکست خواهند داد.
حسینی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات مردم تلاش می کند، تصریح کرد: در توافق هسته ای ما به تعهدات خود عمل کردیم و سایر کشورها به تعهدات خود عمل نکردند، بنابراین در روند مذاکرات دستیابی به یک توافق پایدار را ضروری می دانیم و تضمین های لازم را دریافت کند. امروز غربی ها به دلیل جنگ در اوکراین با مشکلات اقتصادی زیادی از جمله تامین انرژی مواجه هستند و در موقعیتی نیستند که شرایط یکجانبه خود را بر ما تحمیل کنند.
وی ادامه داد: ایران به دنبال ارتباط متوازن با کشورهای جهان و اولویت دادن به همسایگان و منطقه است و در یک سال گذشته دیپلماسی همسایگی جواب داده است و حجم صادرات و سطح ما روابط کشور با کشورهای منطقه و کشورهای همسایه افزایش چشمگیری داشته و بدون شک با درایت و تحرک ایجاد شده هر روز شرایط بهتر از گذشته و به نفع ملت ایران خواهد بود.
معاون رئیس جمهور اضافه کرد: دولت مردمی با تمام توان در کنار مردم است، از جمله در حوادث غیرمترقبه مانند سیل، رئیس جمهور و اعضای دولت بلافاصله نسبت به پیگیری مشکلات به وجود آمده اقدام جدی می کنند و در فوت ناگوار. یک بانوی جوان، رئیس جمهور نیز در سفر به سمرقند بود و دستور تحقیق صادر کرد، اما برخی از سیاستمداران و چهره های سرشناس از ابتدا عمدا شروع به بدنام کردن نظام کردند، جوانان باید مرز امنی برای خود تصور کنند.
حسینی تصریح کرد: حساب کسانی که عمدا و آگاهانه مصالح نظام و مصالح مردم را نادیده گرفته و احساسات جوانان را تحریک کردند با کسانی که از روی هیجان در تظاهرات شرکت کردند متفاوت است و خواسته عمومی این است که کسانی که شعله ور دعوا شده اند باید مجازات شوند بله مسئول عواقب و پیامدهای منفی اعمال خود و جبران خسارتی که به بار آورده اند.
وی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران که داعش را شکست داد با حمایت نیروهای عراق و سوریه بدون شک عناصر ضد انقلاب مانند منافقین، کوموله ها و سلطنت طلبان را به جای خود خواهند نشاند.

دیدگاهتان را بنویسید