اگر استقلال قرمز بپوشد دولت بلافاصله به او کمک می کند

اگر استقلال قرمز بپوشد دولت بلافاصله به او کمک می کند

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق ستقلال در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل گل گهر و بدهی کلان این باشگاه به استراماچونی اظهاراتی را بیان کرد که در ادامه می خوانید:

بازی استقلال و گل گهر را چگونه پیش بینی می کنید؟

به نظر من استقلال با شش امتیاز یکی از سخت ترین بازی هاست. مردان ساپینتو باید ثابت کنند که بردهای اخیر آنها در برابر تیم های انتهای جدول اتفاقی نیست. البته عامرخان هم تیم خوبی دارد.

چقدر از تیم گل گهر خبر دارید؟

تیم Cala Nui همیشه در حال دویدن، جنگنده و خطرناک است فکر می کنم شاهد یک بازی جذاب و دیدنی باشیم.

چرا این را پیش بینی می کنید؟

چون استقلال در بازی های اخیر جنگنده و قدرتمند ظاهر شده است. نتایج اخیر استقلال با تعداد گل های بالا نشان می دهد که این تیم روند خوبی را پشت سر گذاشته و قطعا به دنبال برد در این دیدار است. البته یک لحظه مثبت در این بازی ها وجود دارد.

چه نکته مثبتی در ذهن دارید؟

اینکه امیر کالا نوی در هفت هشت سال گذشته با هر تیمی مقابل استقلال شکست خورد! این لحظه امیدوارکننده ای است که امیدوارم دوباره استقلال در این دیدار پیروز شود.

جنبه مثبت تیم استقلال را از کجا می دانید؟

به نظر من خط هافبک استقلال این هفته ها خوب بازی می کند و هماهنگی سعید مهری و آرش رضوند باعث شده مهاجمان استقلال شانس بیشتری داشته باشند. از طرفی مهاجمان استقلال بسیار فعال هستند و هر دفاعی را بدبخت می کنند. البته باز هم می گویم که عکس گرفتن را فراموش نکنید. بچه های استقلال کمتر شوت می زنند. تیراندازی خود عامل مهمی در دستیابی به اهداف است.

فکر می کنی استقلال می تواند بدهی او به استراماچونی را پرداخت کند؟

ابتدا باید بگویم عامل اصلی این بدهی و بدبختی استقلالی ها وزارت ورزش است. چرا وقتی استراماچونی برای خروج از ایران بلند می شود باید گذرنامه در دستش باشد؟ این یک چیز است، دوم اینکه چرا وزارت ورزش یقه آقای فتحی (مدیرعامل وقت باشگاه) را که به استراماهونی پول نداد و این همه مشکل برای وزارت ورزش، استقلال نگرفت. باشگاه ها و حتی دولت ها.

آیا می دانستید فتح الله زاده از دولت کمک خواست؟

بله هواداران استقلال این چند روز از وزارت ورزش آبروریزی کردند. درست می گویند. چرا اینقدر به پرسپولیس کمک می شود اما برای استقلال نه؟ من یک پیشنهاد دارم…

چه پیشنهادی

به نظر من اگر بازیکنان استقلال یکی دو مسابقه قرمز بپوشند و به میدان بروند بلافاصله دولت و وزارت ورزش تمام بدهی استقلال را پرداخت خواهند کرد. چون عاشق رنگ قرمز هستند و به آبی حساسیت دارند.

فکر می کنی بالاخره استقلال بدهی او را پرداخت می کند؟

متاسفانه در این سال ها فتحی، مدی و آجورلو بدهی به استراماچونی را پس ندادند. این بدهی اول 6 میلیارد تومان بود. بعد 30 میلیارد و 70 میلیارد شدند و الان 120 میلیارد شده و به فتح الله زاده رسیدند! اگر الان این پول را ندهند با افزایش قیمت ارز به 200 میلیارد تومان هم می رسد. فقط برای هواداران متاسفم، همین.

دیدگاهتان را بنویسید