با تعیین مسیر آبی، کالاهای وارداتی و صادراتی فولاد مبارکه بلافاصله آزاد می شود


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898253

مدیرکل گمرک اصفهان در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه از اراده گمرک برای تسهیل در امور گمرکی و ترخیص در اسرع وقت برای تجهیز طرح های عمرانی و مواد اولیه و محصولات صادراتی فولاد مبارکه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول کوهستانی مدیرکل گمرک اصفهان در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه از اراده گمرک برای تسهیل امور گمرکی و ترخیص تجهیزات در اسرع وقت از طرح های توسعه و همچنین ورود مواد اولیه و صادرات محصولات خبر داد. فولاد مبارکه.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات و سوالات در خصوص شکل گیری محموله های وارداتی و صادراتی این شرکت مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. اما موضوع و اهمیت راه اندازی مجتمع گمرکی به گونه ای که این شرکت بتواند حجم عظیمی از واردات و صادرات خود را از طریق این مجتمع ترخیص کند، مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرکل گمرک اصفهان به لزوم ایجاد ترازوی ریلی برای تسهیل هر چه بیشتر ترخیص کالا اشاره کرد و گفت: گمرک نیز در این زمینه همکاری خواهد کرد تا ترخیص اقلام توسعه فولاد مبارکه در سال جاری انجام شود. کوتاه ترین زمان ممکن

وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه مادر و بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور است، گفت: نمودار ویژه ای برای گمرک این شرکت تهیه شده است و رویکرد گمرک بر این اصل استوار است که بیشترین راحتی را برای این شرکت فراهم کند. شرکت های مادر

کوهستانی تخصیص مسیر «آبی» شرکت فولاد مبارکه برای انجام هر چه سریعتر امور گمرکی را از دیگر امکانات گمرک برای شرکت های بزرگ تولیدی مانند فولاد مبارکه دانست و اظهار داشت: قبلا مسیرهای سبز، زرد و قرمز وجود داشت، اما از این پس با Blue Route Define سعی می کنیم اقلام فولاد مبارکه را بدون تاخیر گمرکی برای نصب در محل شرکت و سایر مکان های مورد نظر آزاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید