دولت سیزدهم از ورزشکاران حمایت می کند / بلافاصله پس از المپیک مطالبات را پرداخت می کند

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784446

مجتبی عسگری با بیان اینکه دولت سیزدهم با پرداخت جوایز ورزشکاران بلافاصله پس از المپیک توجه نشان داده است، گفت: همینطور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مژتبی عسگری کارشناس ورزشی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: ورزشکاران توانسته اند پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند و سکوهای جهانی را فتح کنند و این نشان از اراده و اراده قوی آنها دارد.

مجتبی عسگری ادامه داد: ورزشکاران ایرانی نشان داده اند که اهتمام و تعصب در این مرز و بوم چقدر اهمیت دارد.

این کارشناس با بیان اینکه دولت سیزدهم با اهدای جوایز بلافاصله پس از المپیک توجه خود را به ورزشکاران ثابت کرد، گفت: با درخواست ورزشکاران موافقت شد.

وی ادامه داد: امروز در جامعه ورزش این اطمینان وجود دارد که ورزشکاران این دولت با آسودگی خاطر تمرین می کنند و افتخارآفرینی می کنند چرا که دولت پشت آنها ایستاده و از آنها حمایت می کند.

این کارشناس تاکید کرد: در دولت قبل چندین بار به ورزشکاران رسانه بی احترامی شد و عزم راسخی برای حمایت از این قشر که با جان و دل برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در جهان تلاش می کند وجود نداشت.

عسگری در خاتمه خاطرنشان کرد: به ویژه در این شرایط پزشکان قانونی که جانشان در خطر است و برای حفظ سلامتی باید در خانه تمرین کنند، این همه سختی را تحمل می کنند.فقط حمایت باعث رفع خستگی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید