اگر اسکواش در حال توسعه نیست، مجمع کوتاه مدت است / باید با هم فدراسیون را اداره کنید.


ساعت: 13:05
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921585

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر اسکواش توسعه پیدا نمی کند، تقصیر مجمع است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز انتخابات فدراسیون اسکواش برگزار شد و امیر عزیزی پور به عنوان سرپرست 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع اسکواش گفت: امیدوارم در انتخابات فدراسیون اسکواش با بصیرت کامل تصمیم گرفته باشید که این بزرگترین تصمیم و مسئولیت شماست و در امر خیر شرکت کنید. و نتایج بد در این صورت مسئولیت شما این است که با منتخبان مجمع همکاری کنید نه اینکه هر 4 سال یک بار جمع و رای دهید. مجمع بالاترین رکن مدیریتی فدراسیون است و شما باید فدراسیون را با هم اداره کنید.

وی افزود: باید از ظرفیت نهادها استفاده کنیم چرا که اسکواش محدودیتی برای توسعه آن ندارد و باید از این پتانسیل استفاده کنیم. اگر این حوزه در حوزه عمومی توسعه نیافته است، این یک نقطه ضعف است و مسئولیت آن با شماست. این فعالیت باید شناخته شود و روز به روز باید فعالیت بیشتری داشت.

قائم مقام وزیر در پایان گفت: بیشتر این مجمع زحمات همارلو بود و از سلیمانی هم تشکر می کنم، ما اصلا از سطح توسعه در این حوزه راضی نیستیم و توقعات ما بیشتر از اسکواش است. امیدوارم در دوره جدید با رهبری عزیزی پور و حمایت دوستان شاهد اتفاقات خوب و کسب مدال های ارزنده در این رشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید