اگر لیگ تعطیل نمی شد، پرسپولیس 5 امتیازی می شد

اگر لیگ تعطیل نمی شد، پرسپولیس 5 امتیازی می شد

محمد پنجعلی درباره بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: متأسفانه پرسپولیس در دو هفته گذشته امتیاز لازم را کسب نکرد و صدرنشینی را از دست داد، اما این هفته این شانس را دارد که با یک امتیاز دوباره به مقام اول برسد. پیروزی مقابل مس رفسنجان

وی افزود: تیم مس رفسنجان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که فوتبال زیبایی نیز به نمایش می گذارد، اما این نوع بازی حریف به نفع پرسپولیس است چرا که تیم هایی که به فوتبال صرفاً دفاعی روی می آورند باعث می شود تا برنامه های تاکتیکی رنگ پریده ها به سمت خود برود. برخورد کنید.» pour به همین دلیل معتقدم پرسپولیس بازی زیبایی مقابل مس خواهد داشت و با برد در این دیدار هواداران خود را خوشحال خواهد کرد.

پنجعلی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی در این فصل است و بهترین ویژگی شاگردان گل محمدی در خط دفاعی است. این تیم در 8 هفته اخیر تنها 3 گل دریافت کرده است که نشان از قدرت بالای خط دفاعی این تیم دارد. ضمن اینکه پرسپولیس در خط دفاع بد عمل نکرد و اگر توپ به لوکادیا هلندی برسد این مهاجم حتما گل می زند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان گفت: متأسفانه برنامه های تیم ملی به ضرر پرسپولیس بود و این تیم زمانی که بازی های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی تعطیل شد، از نظر روحی و روانی در بهترین حالت خود قرار داشت. اگر لیگ برتر تعطیل نمی شد، حالا پرسپولیس با 4 یا 5 امتیاز در صدر جدول قرار می گرفت اما چاره ای نیست و تیم ملی برای آماده شدن برای جام جهانی به چنین اردویی نیاز داشت. امیدوارم پرسپولیس به شرایط ایده آل خود برگردد و این تیم را با اقتدار به بالای جدول بازگرداند.

دیدار هفته نهم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان پنجشنبه هفته جاری از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید