اگر مجوز باشگاه ها را خراب کنیم، تمام فوتبال تعطیل می شود


ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919416

مسئولیت فدراسیون فوتبال برای صدور مجوزهای حرفه ای بیش از گذشته است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته حرفه ای صدور مجوز برای باشگاه های ایرانی رفع شده و مسئولیت فدراسیون فوتبال برای صدور مجوز بیشتر از گذشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید از روند ساخت اولین زمین چمن هیبریدی ایران در جزیره کیش گفت: ساعاتی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما لغو تعلیق ایران را اعلام کرد و از امروز به بعد باشگاه های ما از جمله پرسپولیس و استقلال مشکلی ندارند. مجوز حرفه ای نخواهند داشت.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران نیز اعلام کرده است که اگر بخواهد بدون در نظر گرفتن استانداردهای پنج گانه برای باشگاه ها پروانه حرفه ای رسیدگی و صادر کند، خود فدراسیون فوتبال تعلیق می شود. اگر فدراسیون فوتبال تعلیق شود، ایران دیگر نیازی به فعالیت های بین المللی نخواهند داشت که مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال به صحت در صدور مجوز حرفه ای به باشگاه ها اشاره و تصریح کرد: لغو تعلیق فوتبال به دلیل اینکه مجوزهای حرفه ای باشگاه ها باید با حداکثر دقت داده شود، مسئولیت فدراسیون فوتبال را افزایش می دهد. . همچنین با توجه به شناسایی اعضای کمیته های بدوی و استیناف فدراسیون، این کمیته ها باید از حداکثر دقت استفاده کنند تا فرآیند صدور مجوز باشگاه به درستی انجام شود.

تاج با اشاره به تسریع در روند مرمت ورزشگاه فوتبال المپیک کیش و مجموعه چمن، یادآور شد: در جزیره کیش اولین زمین چمن هیبریدی استاندارد کشور با ظرفیت هفت هزار تماشاگر احداث شد که کمک شایانی به فدراسیون فوتبال می کند. و تیم های ملی بتوانند از ظرفیت مورد نظر استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید