ایالات متحده نقش کلیدی در جنگ روسیه و اوکراین دارد / نیاز به توجه جدی و نظارت بر بازار


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812834

حجت الاسلام شاهروحی گفت: آمریکا در جنگ روسیه و اوکراین نقش اساسی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی در خطبه های این هفته خرم آباد گفت: جنگی در نزدیکی کشور ما رخ داده است و در جنگ روسیه و اوکراین، موضع جمهوری اسلامی مشخص است. ایران مخالف هرگونه ستیزه‌جویی است. «و هرگونه کشتار غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌ها که زندگی را دشوار می‌کند، اشتباه است.

وی افزود: شیطان بزرگ با گسترش ناتو و اعزام نیرو به کشورهای مختلف در ایجاد این جنگ نقش اساسی داشته است، این وضعیت در حال حاضر نتیجه گستاخی و خوی استکباری آمریکاست، حرم و شهدای فداکار این سوال حل شد. که شیطان بزرگ شکست خورده بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با استقبال از فرارسیدن ماه شعبان گفت: ماه شعبان برای افرادی که به دنبال پیشرفت معنوی هستند برای درک و ورود به ماه مهمانی خدا با آمادگی برای ماه رجب و شعبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ماه آماده سازی

وی بیان کرد: خطاب به سه امام بزرگوار که میلادشان این ماه مبارک است و خطاب به حضرت اباالفضل(ع) قطعا می تواند در این تشویق معنوی موثر باشد.

شاهرخی گفت: توجه به جهاد تبیینی که امام حسین (ع) قبل از رحلت معاویه در مناسک حج و منطقه منا انجام داد و امر به معروف و نهی از منکر را برای ورود به ماه مبارک رمضان در این ماه انجام داد مفید و ارزشمند باشید. و سوم شعبان روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار می نامند.

امام جمعه هرم آباد گفت: مصون ماندن مدرسه از تحریف یکی از مسائل اصلی در حفظ مدرسه است، زمانی مدرسه از انحراف مصون می ماند که فردی بتواند تکلیف و بقای مکتب اسلامی و شیعی را به پایان برساند. نام امام حسین (ع) و کمر بنی هاشم (ع) و فرزندان و یارانش ذکر شده است و پیامبر (ص) در مقاطع مختلف مردم را با مقام اهل بیت (ع) آشنا می کرد.

وی خاطرنشان کرد: با شهادت کمر بنی هاشم (ع) در کربلا این دین پایدار ماند و سپاه پاسداران در این عصر با قدرت و قدرت راه امام حسین (ع) را ادامه داد و همچنان در خور ستایش و تجلیل است. . .

شاهرخی گفت: همان گونه که امام سجاد(ع) معارف اسلامی را در قالب دعا و بیان صحیف سجادی به عنوان کتابی از عقاید و معارف اسلامی تبیین کردند و 170 شاگرد را که هر یک از نخبگان و برجستگان امام بکر هستند، تشکیل دادند. ع) دانشگاه «کسانی بودند که توسط امام سجاد (ع) تربیت شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کمر بنی هاشم (ع) به عنوان مردی صادق که قلب سالمی داشت و عمر خود را در راه طاعت خداوند سپری کرد، همواره تابع امام زمان خود بوده است و اگر بخواهیم داشته باشیم. قلب سالم و برای اینکه عزت و کرامت دنیوی را برای خود به ارمغان بیاوریم باید زبان و کردار و گفتار امام زمان خود را بدست آوریم.

وی با تاکید بر توجه به تنظیم بازار افزود: در پایان سال باید بازار را هم در کشور و هم در استان تنظیم کنیم و این بحث مختص استان ما نیست و کار بزرگی است. اینکه قدرت دوم اکثریت مردم تا چند ماه دیگر به وضعیت فعلی از نظر تورم برسد، قدرت مردم بعد از گندم تا این حد گران شود و دولت جدید باید از همه امکانات خود برای تنظیم بازار استفاده کند غیرقابل قبول است. .

شاهروحی گفت: تنظیم بازار نقطه ضعف تولیدکننده، یکی از مصرف کنندگان و یکی از تولید به مصرف است و در این میان باید اقداماتی انجام شود که دولت، مجلس و قوه قضائیه تمام تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوب انجام دهند. «دستیابی و غفلت از آن اعتماد به دولت را تضعیف می کند.

امام جمعه هرم آباد با اشاره به هفته مهربانی و رحمت افزود: وقتی افرادی هستند که جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند، همین افراد در راه خدا به یکدیگر کمک می کنند و مردم باید خود را موظف بدانند. در این ایام صدقه بدهید.» و یاری صادقانه سنت حسنه است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد یکی از طرح های امام خمینی (ره) است که به نیازمندان خدمات رسانی می کند. پیدا کردن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید