ایالات متحده چندین بانک و خطوط کشتیرانی روسیه را تحریم کرده است

ایالات متحده چندین بانک و خطوط کشتیرانی روسیه را تحریم کرده است

روز جدید وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه بانک های روسی و زیرمجموعه های روسی آنها اعلام کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه Promsvyazbank به همراه 17 شرکت تابعه آن شامل شرکت های مالی و فناوری نیز می شود.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که پرومسویابانک به دلیل فعالیت هایش در بخش های دفاعی و خدمات مالی مرتبط فدراسیون روسیه تحریم شده است. علاوه بر Promsvyazbank، دارایی های 17 شرکت تابعه مسدود شده است که همه آنها در روسیه واقع شده اند و شامل شرکت های مختلفی از جمله مالی، فنی و املاک می شود.

علاوه بر این، این تحریم ها شامل پنج کشتی تجاری متعلق به Promsoyazbank می شود. اینها شامل دو کشتی کانتینری، Fesco Magadan و Fesco Moneron، دو تانکر نفت لیندا و پگاس و یک کشتی باری بالتیک لیدر هستند که همگی کشتی‌های با پرچم روسیه با وزن تقریبی 148000 تن هستند.

تحریم های ایالات متحده همچنین شامل بخش بانکی روسیه، علاوه بر Promsvyazbank، VEB روسیه و 25 شرکت تابعه آن در روسیه، بلاروس، اوکراین و هنگ کنگ می شود.

این یکی از شدیدترین تحریم هایی است که ایالات متحده تاکنون علیه روسیه اعمال کرده است.

روز دوشنبه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دستور به رسمیت شناختن استقلال جمهوری های دونتسک و لوهانسک را امضا کرد. بر اساس معاهدات جدید، مسکو امنیت دو جمهوری روسی زبان را تضمین خواهد کرد.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنین به اعمال یک سری تحریم ها علیه روسیه از جمله محدود کردن دسترسی به سرمایه و بازارهای مالی و ممنوعیت دسترسی روسیه به برخی خدمات اتحادیه اروپا رای مثبت دادند.

دیدگاهتان را بنویسید