ایجاد رضایت عمومی یکی از راه‌های مقابله با شکست آمریکا/آمریکا در سرقت نفتکش ایرانی است

وی افزود: در 13 آبان 57 دانشجویان به جمع مردم انقلابی تهران پیوستند و با ترور رژیم طاغوتی در دانشگاه تهران، خون دانشجویان در هم آمیخت و در تاریخ ماندگار شد. جنبش دانشجویی و خون پاک آنان بود که ریشه رژیم ستمشاهی را خشکانید و به زباله دان تاریخ فرستاد.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در 13 آبان 58 دانشجویان امام و ولایت برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که البته آن زمان سفارت نامیده می شد، تجمع کردند و هنوز معلوم نبود چه توطئه ها و خیانت هایی بوده است. تصور آمریکا پس از به قدرت رسیدن دولت اسلامی و پیروزی انقلاب در کشور ما.

وی گفت: پس از اشغال سفارت آمریکا از دانشجویان مشخص شد که سفارتخانه نیست، بلکه لانه جاسوسی بوده و از آن زمان آخرین سلطه و نفوذ آمریکا در ایران شکسته شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در 13 آبان 1332 امام امت به ترکیه تبعید شد.

راهبرد اصلی استکبار جهانی تضعیف و وابستگی به ملت هاست

وی گفت: تسلیم یعنی مصونیت قضایی بیگانگان ریشه در تاریخ دارد که برای اولین بار در معاهده مفتضح ترکمنستان روسیه انجام شد چرا که مستکبران در هر کجا که حکومت کنند برای خود مصونیت ایجاد می کنند زیرا بیشتر به حساب می آیند. بالاتر از مردم این منطقه این استکبار است و امام علیه آن قیام می کند.

میرتاج الدینی گفت: در مجموع 14 سال امام راحل در تبعید بودند، رژیم شاهنشاهی می خواست رهبر و امام عقل را از مردم بگیرد تا حکومتش ماندگار شود، اما تصمیم خدا بالاتر از این بود. پس امام پس از 14 سال به وطن بازگشت، نهضت عظیم پیروز شد و اکنون بیش از 42 سال است که این زمان با عظمت ادامه دارد.

وی تاکید کرد: راهبرد اصلی استکبار جهانی این است که ملت ها را ضعیف نگه دارند تا به آنها وابسته باشند، فقط نحوه عمل آنها متفاوت است، بنابراین اکنون روش آمریکا برای تسلط بر کشور ما متفاوت است و می خواهد کشور ما را تحریم کند. ” آنها فشارهای اقتصادی را تضعیف می کنند و مانع پیشرفت می شوند.

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند انرژی هسته‌ای ما را از طریق مذاکرات هسته‌ای تصاحب کنند، زیرا داشتن دانش و فناوری هسته‌ای جزء قدرت است و کشورهایی که این دانش را دارند جزو قدرتمندترین‌ها هستند.

وی گفت: در جریان مذاکرات هسته ای و برجام 10 تن اورانیوم غنی شده داشتیم که با تعهداتی که در مذاکرات داشتیم میزان اورانیوم کشور به 200 تا 300 کیلوگرم رسید. ; اما پس از فرمایشات رهبری مبنی بر مذاکرات، میزان ذخایر اورانیوم در کشور به بالای 6 تن رسید و غنی سازی 20 درصدی را آغاز کردیم و بالای 210 کیلوگرم اورانیوم 20 درصدی داریم.

ایجاد رضایت در بین مردم یکی از راه های مقابله با آمریکاست

میرتاج الدینی گفت: معمولا کشورهایی که اورانیوم 60 درصدی دارند به نقطه پایه رسیده اند که خوشبختانه ما نیز غنی سازی 60 درصد را آغاز کرده ایم و اکنون 25 کیلوگرم اورانیوم 60 درصدی داریم.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: راه ما روشن است و در صورت رفع کامل تحریم ها به تعهدات برجام برمی گردیم. لغو تحریم ها باید بر اساس قانون راهبردی مجلس و راستی آزمایی انجام شود.

وی گفت: دشمن در حادثه اخیر آخرین نیروی خود را به کار گرفت و دزدان دریایی را برای کمک به سرقت نفتکش ما وارد کرد اما با اقتدار دلاورانه نیروی دریایی سپاه و پاسداران شجاع و غیور نتوانستند به هدف خود برسند.

میرتاج الدینی گفت: مسئولان باید در همه ابعاد منافع ملت را در نظر بگیرند، بنابراین در مذاکرات هسته ای قدم به قدم پیش می رویم چرا که عهدشکنی ما از آمریکا ثابت شده است.

ایران یکی از قدرت های موشکی جهان و اولین قدرت موشکی منطقه است

وی تاکید کرد: راه مبارزه با استکبار، راه روشنی است، بنابراین برای مقابله با اهداف استکبار باید به چهار موضوع کلیدی نگاه کرد که ابتدا باید در بین مردم امید ایجاد کرد، خدمت بیشتری به ملت کرد و به اقتصاد پرداخت. مشکلات موجب رضایت ملت است.»

این مقام مسئول تصریح کرد: ایران یکی از نیروهای موشکی جهان و اولین نیروی موشکی منطقه است که خط قرمز ما در آنجاست و صحبتی از آنها نشده و نخواهد شد.

با تاکید بر اینکه ایجاد رضایت در بین مردم یکی از راه های اعتلای آمریکا است. وی گفت: تقویت وحدت و تقریب و تقویت آن در بین مردم موضوع دیگری است که برای مبارزه با استکبار باید به آن توجه شود.

میرتاج الدینی گفت: اگرچه سران دولت های گذشته به جای خود تلاش کردند، اما در سال های اخیر شاهد مشکلات عدیده ای در کشور از جمله تورم بی سابقه 45 درصدی، مشکلات مربوط به تاج و تخت و تشدید تحریم های سرکوبگرانه بوده ایم. .

وی گفت: در نهایت دولت جدید با حمایت مجلس انقلاب برنامه هایی را آغاز کرده است تا بتواند ابتدا با چالش های اصلی مقابله کند و تثبیت شرایط اقتصادی یکی از برنامه های اصلی است. دولت و مجلس در حوزه مسکن، اشتغال و کارآفرینی برنامه های بزرگی دارند که بی شک با حرکت های جهادی و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید