16 هازارد نماد شکست دیپلماسی برای حقارت/ مشارکت سیاسی دانشجویان در امور کشور موجب رضایت عمومی می شود

وی با اشاره به یاد و خاطره شهدای دانش آموز و تبریک این روز به همه دانش آموزان سرافراز کشورمان افزود: 16 هازار روزی است که به حرکت انقلابی و دانشجویی ما در کشور جهت و جهت داد، جاسوسی و دزدی دخیل است. «باید هوشیارتر و هوشیارتر باشیم تا در دام توطئه ها و آشوب های دشمن نیفتیم.

مقدم گفت: دانشجویان متفکران و ذخایر ارزشمند علمی کشور هستند که با جهاد علمی و بصیرت سیاسی خود موجب پیشرفت، سازندگی و جهش کشور می شوند و بسیج دانشجویی دست پرتوان در قدرت علمی این کشور و نماد مشارکت سیاسی است. فروپاشی دیکتاتوری پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی با افشای دست یاغی استکبار و تسخیر لانه جاسوسی با استکبار و بی عدالتی مبارزه کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان گفت: هدف آمریکا مداخله مستقیم و علنی در امور کشور، براندازی حکومت ملی و وحدت ملت بود، اما دانشجویان ما همیشه با اعتراضات مردم بیدار هستند. 16 خطر و 13 آبان و تحقیر یک ابرقدرت توخالی در جهان، به طوری که رسالت ملی و دینی دانش آموز لازمه ای آگاهانه و منطقی است، زیرا راهی برای پیروزی بر دشمن و قدرت است.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه باید محیط تضاد آراء و بحث و چالش باشد، ادامه داد: کارکنان در کشور موجب موفقیت بیشتر مسئولان و در نتیجه رضایت عمومی می شود.

این فعال سیاسی گفت: هازارد شانزدهم نماد شکست کسانی است که به دشمن امید داشتند و دیپلماسی پایین تر انجام دادند و به دشمن مدال افتخار دادند، اما دین پژوهان داخلی باید بدانند که این شیطان بزرگ، دولت تروریست آمریکا همیشه غیرقابل اعتماد بود زیرا در سال های اخیر همیشه در عمل فریبکاری و حیله گری نشان داده است، چندین بار تجدید تحریم ها، خروج از برجام، کشتار دانشمندان هسته ای و سردار سلیمانی و ….

وی با بیان اینکه 16 هازارد یکی از مهمترین روزهای تاریخ مبارزات دانشجویان ایران است، تاکید کرد: مسئولیت دانشجویان سنگین است چرا که در حین تحصیل باید فضای سیاسی کشور را بشناسند تا در این عرصه موثر واقع شوند. و بصیرت اگر تشکل های دانشجویی همیشه با عدالت و استقلال و استعمار و استکبار به دنبال استقلال کشور بوده اند.

وی افزود: ایالات متحده سیاست براندازی خود را به عنوان یک استراتژی اصلی برای نفوذ در کشورها حفظ می کند و مردم ایران بیش از شصت سال است که از رفتارهای خصمانه آمریکا مانند سیاست های ضدایرانی آمریکا تجربیات زیادی کسب کرده اند. دبیر جبهه امام گفت: پس از کودتای 28 مرداد در چند مرحله باز طراحی شد.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان ایرانی باید در زمینه پیشرفت علمی، معرفت دینی و سیاسی تلاش کنند تا رویدادهای داخلی و خارجی را با مبانی منطقی تحلیل کنند و در مواقع لزوم موضع مناسب و قاطعی اتخاذ کنند چرا که امام (ره) همیشه یکی است. از دانشگاه، به عنوان یک ناظر، انتظار می رفت که اقدامات و تصمیمات را هوشمندانه و مسئولانه در نظر بگیرد و با انتقاد دلسوزانه نسبت به اشتباهات و کوتاهی های احتمالی هشدار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید