ایجاد شبکه ملی اطلاعات و حمایت از نمایندگان داخلی و افزایش سواد رسانه ای جامعه وظیفه دولت است.


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844122

یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی کوم با تاکید بر اینکه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اولویت اصلی دولت است، گفت: ارتقای سطح دانش و سواد رسانه ای جامعه یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با مشکلات سایبری است. تهدیدات.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مرتضی اسماعیلی طبا دبیر انجمن سواد رسانه ای استان کوم در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به شبکه ملی اطلاعات و تکلیف دولت و متولیان امر در این راستا گفت: اولین وظیفه دولت ایجاد شبکه ملی اطلاعات است.
وی ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات در بسیاری از کشورها حتی در اروپا راه اندازی شده است و اینطور نیست که جریان اطلاعات آزاد باشد و همه بتوانند هر گونه اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند.
یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی کوم با اشاره به اینکه یکی از وظایف دولت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است، گفت: متاسفانه از سال 1390 که مقام معظم رهبری تشکیل شورای عالی فضای مجازی را ابلاغ کردند، این شبکه ملی اطلاعات هنوز آنطور که باید در کشور است.
وی گفت: همین الان می بینیم که صحنه در فضای مجازی به محلی برای همه با هر نظری تبدیل شده است و همه برای هر سنی در این فضا فعالیت می کنند.

این وظیفه دولت است که از نمایندگان داخلی حمایت کند




اسماعیلی طبا با اشاره به نمایندگان داخلی گفت: از دیگر وظایف دولت حمایت و کمک به نمایندگان داخلی است. باند فرکانسی شبکه های اجتماعی داخلی باید افزایش یابد و برای افزایش زیرساخت ها سرمایه تامین شود.
وی افزود: از دیگر تصمیمات که باز هم به نوعی وظیفه دولت است، افزایش سطح دانش و سواد رسانه ای جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید