آموزش سواد رسانه ای به روزنامه نگاران در جامعه / بیش از 500 فعال رسانه ای در مازندران وجود دارد

زمان: 10:49
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777707

عباس زارع گفت: با توجه به نفوذ رسانه ها در حوزه های مختلف ، رسانه های این استان باید برای کاهش آسیب های اجتماعی به دنبال سواد رسانه ای باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ ؛ عباس زارع سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در دانشگاه علمی کاربردی فدا آمل گفت: 500 فعال رسانه ای در همه زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و سیاسی فعال هستند و قلم بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه امشب بستگی به سواد رسانه ای دارد ، افزود: امروز در بحث کار فرهنگی ، سواد رسانه ای و کار فرهنگی باید انجام شود ، با توجه به وجود فضای مجازی ، نیاز به سواد رسانه ای در هر سنی وجود دارد.

زارع گفت: رسانه ها باید بیشتر دقت صحت اخبار را داشته باشند تا هر خبری منتشر نشود و هنگامی که خبر را برای انتشار آن تأیید و تصحیح کرد ، هنگام انتشار هرگونه خبری نباید از شبکه متخاصم سوءاستفاده کند. و مخرب نباشند. به

وی با تأکید بر اینکه روزنامه نگاران باید سواد رسانه ای را در جامعه نهادینه کنند ، گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی مهارت های زندگی ، این کار باید بر اساس سواد رسانه ای انجام شود که بسیاری از مشکلات جامعه را کاهش می دهد.

مدیرعامل ارشاد مازندران ادامه داد: فضای مجازی باید به اندازه کافی برای مردم شناخته شده باشد و معایب و آسیب های این فضا بر خانواده ها تأثیر بگذارد و به کودکان آموزش داده شود که از چه بازی هایی استفاده کنند تا به این کودکان آسیبی نرسد.

وی رسانه ها را به دنبال سواد رسانه ای خواند و خاطرنشان کرد: رسانه ها نباید منتظر لیسانس برای آموزش سواد رسانه ای باشند و خود رسانه های استانی نیز باید به دنبال آن سواد و آموزش باشند. روزنامه نگاران در آمل بسیار فعال هستند و در بیشتر زمینه ها فعال هستند.


انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید