برنامه ریزی برای آموزش سواد رسانه ای به هزاران نفر در مازندران


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839437

عبدالمهدی حق شناس گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران حجت را تمام کرده اند و اکنون مهمترین وظیفه تبیین جهاد است که آن را واجب و فوری عنوان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، عبدالمهدی حق شناس دوشنبه شب در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به اوج افزایش سواد رسانه ای در روابط عمومی و برنامه های رسانه ای اظهار داشت: افزایش سواد رسانه ای در برنامه های رسانه ای و روابط عمومی ها در حال انجام است. امسال در سازمان بسیج رسانه مازندران به هزاران نفر سواد رسانه ای آموزش می دهیم و به شهرستان سوادکوه پیشنهاد می کنیم در این زمینه پیشگام باشد.

وی افزود: روابط عمومی آینه اداره، موسسه و شرکت و چشم و چراغ یک دستگاه است و روابط عمومی باید همه چیز را ببیند و منافع را حفظ کند.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران با بیان اینکه هدف اصلی روابط عمومی ها فقط تبلیغ نیست، محورهای دیگر و آسیب هایی نیز وجود دارد، گفت: و نقطه قوت دولت و نهاد است.

این کارمند انگیزه سازمان و دیده شدن کارکنان را یکی از نکات کلیدی عنوان و تاکید کرد: نیاز امروز روابط عمومی ارتباط موثر با اصحاب رسانه است که در استان برادرانه و متمرکز بر همکاری هستند.

این حقوقدان با بیان اینکه حفظ حریم خصوصی سازمان پس از مشورت با مدیر و با دلیل و مدرک یکی از وظایف روابط عمومی است، افزود: روابط عمومی باید ارتباط بین مردم و سازمان و مدیران در حوزه تخصصی و تخصصی باشد. بدهی، از روابط عمومی بپرسید.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی و همچنین رسانه ها سرکوب و گاه مورد غفلت قرار می گیرند.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران در پایان تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران حجت خود را تمام کرده اند و مهمترین وظیفه اکنون تبیین جهاد است که آن را واجب و فوری تشخیص داده اند.

شایان ذکر است در پایان این همایش از روابط عمومی های برتر و فعال جوایزی تقدیر شد.



انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید