آغاز نهضت آموزش سواد رسانه ای 85 هزار نفر در خراسان جنوبی


ساعت: 17:39
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885957

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی اعلام کرد؛

رضایی از آغاز نهضت آموزش سواد رسانه ای در بیش از هزار پایگاه بسیج خراسان جنوبی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال به آموزش کامل 85 هزار نفر در این حوزه برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقسجاد رضایی امروز در مراسم آغاز نهضت آموزش سواد رسانه ای 85 هزار نفر در استان خراسان جنوبی گفت: رژیم استکباری آمریکا موفقیت بزرگی را در تاریخ خود یعنی نابودی شوروی و قبل از آن ثبت کرده است. دشمن بزرگی ایران اسلامی را الگوی مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی نامید.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا از سیاست جنگ هیبریدی علیه جمهوری اسلامی ایران که مرکز ثقل آن رسانه است استفاده می کند، افزود: در شرایط کنونی دنیا رسانه و فضای مجازی ابزار است. برای پیشبرد اهداف عملیات روانی و تأثیر مستقیم بر افکار عمومی در نظر گرفته می شود، به همین دلیل آموزش سواد رسانه ای الزامی است.

رضایی ادامه داد: آموزش مقدماتی سواد رسانه ای در بیش از هزار پایگاه بسیج در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار می شود و امیدواریم تا پایان امسال به آموزش کامل 85 هزار نفر در این حوزه برسیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در عرصه این جنگ رسانه ای فعال باشیم، تصریح کرد: باید مردم را نسبت به این جنگ رسانه ای و فضای مسموم آگاه کنیم و نیاز به واکسیناسیون عمومی و آگاهی جمعی و عملیات همه جانبه در حوزه های مختلف آموزشی داریم. اهالی عرصه رسانه

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به ناآرامی ها و آشفتگی های روحی در این حوزه گفت: برای حل این مشکل نیازمند تشکیل نهضت آموزشی سواد رسانه ای هستیم.

رضایی با بیان اینکه مردم باید آموزش های اولیه سواد رسانه ای را داشته باشند، افزود: در غیر این صورت باید همواره در قبال دفاع از عملیات دشمن مسئول باشیم. متاسفانه گاهی در این زمینه خوب عمل نکردیم و حتی قافیه را از دست دادیم. “

وی در پایان با تاکید بر اینکه آموزش سواد رسانه ای مردم نیازمند برنامه ریزی همه جانبه با مشارکت تمامی ادارات است خاطرنشان کرد: سازمان بسیج این برنامه مهم را آغاز کرده و در سطح پایگاه های بسیج انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید