راه سخت روزنامه نگاران برای گرفتن بیمه روزنامه نگاری

ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801370

مدیرکل فرهنگ و جهت‌گیری اسلامی استان یزد اعلام کرد؛

جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یکی از مشکلات اساسی خبرنگاران ایجاد بیمه است که مسیر سختی را ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مجید جوادیان زاده ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی رسانه در استان یزد با بیان اینکه رسانه یزد بیش از یک قرن سابقه دارد، اظهار داشت: دوران خوب و بلوغ رسانه را در سال جاری شاهد هستیم. استان یزد.»

مدیرکل فرهنگ اسلامی و استانداری یزد با تاکید بر اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین رسانه های استان وجود دارد، گفت: 206 رسانه فعال در استان یزد داریم که فعالیت های رسانه ای بسیار خوبی را دنبال می کنند.

وی گفت: ما باید دوباره به خبرنگاران و رسانه ها نگاه کنیم. خبرنگاران و رسانه ها دغدغه ها و مسائل زیادی دارند که برای رفع این چالش ها باید به آنها رسیدگی شود.»

جوادیان زاده، بیمه خبرنگاران را یکی از دغدغه های اصلی رسانه ها دانست و افزود: خبرنگاران برای مقابله با بیمه خبرنگاران باید مسیر سختی را طی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، تبلیغات را یکی دیگر از معضلات رسانه ای دانست و گفت: سایت های خبری مانند سایر رسانه ها نمی توانند تبلیغات دریافت کنند و باید نسبت به این موضوع اقدام شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه و ویترین تولیدات رسانه ای در کشور و استان یزد نیاز است تا بتوانند محصولات خود را ارائه و به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید