سخنان روزنامه نگاران ندای حقیقت در جهان است


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888236

روابط عمومی ارتش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: سخنان خبرنگاران و قصه گویان زینبی می تواند ندای حقیقت را به گوش جهانیان برساند و در تاریخ ثبت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی ارتش به مناسبت ۲۶ مرداد – روز خبرنگار پیامی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:


کافی الله الرحمن الرحیم

سر نی اگر زینب نبود در نینوا می ماند، اگر زینب نبود کربلا در کربلا می ماند.

26 مرداد، روز خبرنگار، یادآور عزم و اراده بزرگ مردان و زنانی است که با قلم زدن در مسیر حقیقت و بر اساس واقعیت و حقیقت و با واقع بینانه، صادقانه و شفاف، در خط مقدم پاسداری از مرزهای فکری و فرهنگی قرار دارند. گزارش، راه حقیقت برای نسل های آینده روشن است.

۲۶ مرداد به یاد شهید بزرگوار محمود صارمی «روز خبرنگار» نامگذاری شده است. شهدای عرصه رسانه و بزرگان این عرصه فراوان هستند و هر کدام چراغ راه خبرنگاران آزاده در این مرز و بوم بوده، هستند و خواهند بود. در ضمن حضرت زینب(س)ج)آنها الگوی بی نظیری برای بیان حقایق در برابر ظلم و ظلم به شمار می روند.

سخن، گفتار شیوا و روایت دقیق و شیوای شیرزن کربلا بود که پیام قیام سیدالشهدا را از سرزمین کربلا و توسل به مظلومیت حسین را به گوش جهانیان رساند.آ) و یاران وفادار خود را جاودانه ساختند و شرارت عشق دروغین را افشا کردند.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی (مدازله) عالی) در رویارویی نابرابر با استکبار جهانی، به عنوان کشوری آزاده و مستقل، الگویی برای آزادگان جهان محسوب می شود، سخنان و سخنان خبرنگاران و راویان زینبی می تواند ندای حق و عدالت را به گوش مردم برساند. جهان و آن را در تابلوی تاریخ ثبت کنید.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)آ) امسال مصادف شدن روز شهادت امام معصوم با روز خبرنگار معنویت خاصی به این روز بخشید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگاران از جمله خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی ایران که وی در 8 سال دفاع مقدس جنگید و سپس در مسیر اطلاع رسانی دولت و توانمندی های دفاعی ارتش به شهادت رسید، روز خبرنگار را گرامی داشت و با قدردانی از زحمات و خدمات اصحاب رسانه، برای مردم در عرصه قلم آرزو کرد. و خبر برای سربلندی و موفقیت در امر مهم اطلاع رسانی.

دیدگاهتان را بنویسید