ایجاد شغل برای 150 زن سرپرست خانوار با احیای کارخانه فرآوری ماهی و میگو

ایجاد شغل برای 150 زن سرپرست خانوار با احیای کارخانه فرآوری ماهی و میگو

نیلوفر بابایی در گفت و گو با روابط عمومی آتیه صبا گفت: پس از احیای کارخانه به مدت حدود 4 ماه، در سال اول حدود 300 تن میگو فرآوری شد و امسال در سال سوم بهره برداری میزان فرآوری حدود 700 تن میگو برای کار در کارخانه آوردیم و همه این اقدامات توسط نیروهای بومی استان بوشهر و در این مدت در کارخانه انجام شد و در این راستا گام مثبتی برای ایجاد اشتغال بومی در شهرستان برداشته شد. تنگستان استان بوشهر.

مدیرعامل شرکت آبزیان فرآیند بوشهر با اشاره به فعالیت اصلی این شرکت که تا به امروز بر فرآوری فرآورده های آبی به عنوان مواد اولیه متمرکز است، از پتانسیل مجموعه آبزیان فرآیند بوشهر در بحث صادرات قدردانی کرد.

وی با اشاره به کد صادراتی چین و اتحادیه اروپا و همچنین خروج این شرکت از ماده 141 قانون تجارت، ابراز امیدواری کرد: در گام بعدی این شرکت بتواند با اخذ مجوزهای لازم برای احداث مزارع پرورش میگو در بوشهر صادرات خود را توسعه دهد. استان

گفتنی است این شرکت یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های فرآوری آبزیان در استان بوشهر می باشد. وجود خط سورتینگ 6 ردیفه با ظرفیت تولید 3 تن در ساعت، دو تونل انجماد با ظرفیت مجموع 20 تن و سه سردخانه با ظرفیت مجموع 1350 تن از ظرفیت ها و توانمندی های این کارخانه است.

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته با حمایت سازمان شیلات ایران از تاریخ 16 لغایت 19 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. پروتکل های بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید