ایجاد ظرفیت جدید برای جذب خادمان در قالب یاوران رضوی

ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791710

مهدی رضوی کیا گفت: ارتقای ظرفیت های جدید و جذب خادمیران و تقویت شبکه موضوع مهمی است که امیدواریم در مازندران اجرایی شود و نسبت به یاوران رضوی در شبکه خادمیاری افراد بیشتری جذب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ مهدی رضوی کیا صبح امروز در همایش مدیران مرکز خدمات رضوی در مازندران که به میزبانی بهشهر در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: هدف ارائه می شود.

وی افزود: افراد زیادی در سراسر کشور از یاری خادمان رضوی بهره مند شده اند که همگی مدیون وجود امام رضا (ع) است.

مدیر مرکز خادمیاری گفت: موضوع اصلی این جلسه بررسی شبکه خادمیاری بود تا ظرفیت جدیدی برای جذب دستیاران جدید خادمیاری در قالب یاوران رضوی شکل گیرد.

رضوی کیا ادامه داد: شاید در ابتدای راه اندازی شبکه خادمیاری اطلاعات برای استفاده همه مردم از این ظرفیت کافی نبود، اما در حال حاضر افراد زیادی علاقه مند به خدمت هستند. بگویند صلوات در حرم امام رضا (ع) پاسدار است.

وی گفت: مازندران پنجمین کشور جذب خادمیاری است و سعی کردیم با سفر به این استان در جریان مشکلات شبکه خادمیاری قرار بگیریم.

مدیر مرکز خادمیاری کشور گفت: خدمات ارائه شده در شبکه خادمیاری و مراکز خدماتی رضوی بسیار متنوع و در حوزه های مختلف است و مهمترین خدمت در حوزه اجتماعی محرومیت زدایی در ماه رمضان و 200 میلیارد است. تن در سراسر کشور شبکه خادمیاری و خادمیاری با توان شبکه خادمیاری و خادمیاری و خیرین بسته های معیشتی بین مردم توزیع شد.

رضوی کیا یادآور شد: خادمان رضوی تنها در استان مازندران به جز این بخش، بسته های 5 میلیارد تنی را توزیع کردند.

فعالیت خادمیار رضوی به ازای هر 100 هزار نفر در کشور

احسان مهدوی رئیس مراکز خدمات رسانی رضوی در کشور ادامه داد: 100 هزار نفر از هادمیار رضوی در کشور فعال هستند و مازندران بیشترین ظرفیت جذب همیاران هادمیار را در کشور دارد. در شرف ادامه است.

وی گفت: کانون های خدمت رسانی رضوی تشکل های مردم نهادی هستند که با عشق و علاقه به امام رضا(ع) در قالب یک تشکل منسجم مردمی گرد هم آمده و در نقاط مختلف میهن اسلامی فعال هستند.

رئیس مراکز خدمات رسانی رضوی در کشور افزود: ویژگی اصلی این مجموعه این است که شبکه با حمایت آستان قدس رضوی در مرحله شکل گیری و ایجاد و در طول حرکت خود از حمایت معنوی برخوردار بوده و خواهد بود.

مهدوی خاطرنشان کرد: بالغ بر 100 هزار نفر از خادمیار رضوی در کشور فعال هستند و سازمانی مانند دبیرخانه مرکز خدمات رضوی در هر استان و شهرستان دارند، مراکز خدمات رضوی خدمات هماهنگ ارائه می کنند.

وی ادامه داد: خادمان با عناوین مختلف برای رفع نیازهای مادی، معنوی، فرهنگی و اجتماعی مردم خدمت می کنند.

رئیس مراکز خدمات رسانی رضوی در کشور گفت: اکثر استان ها در این بخش فعالیت های متفاوتی دارند و نسبت به یکدیگر از رتبه ویژه ای برخوردارند و استان مازندران نیز از ابتدا با ثبت نام کارمند در کلان رتبه قابل قبولی در کشور دارد. مقیاس

مهدوی افزود: مازندران در بسیاری از زمینه ها به دلیل بازخورد فعالیت هایش در 6 سال گذشته که مراکز خدمات رسانی رضوی فعال شدند، رتبه اول و سوم کشور را دارد. وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان رضوی با نام و یاد امام رضا (ع) در مراکز خدمات رسان رضوی در سراسر کشور فعالیت می کنند اما همواره مشکلات و تهدیدات مختلفی وجود دارد و وظیفه کارکنان این شبکه عظیم مردمی است که از آن بهره ببرند. از فرصت ها، تقویت و توسعه دهید که ظرفیت نام و یاد امام رضا (ع) بی نهایت است و برای استخراج این همه ظرفیت راه درازی در پیش داریم.

رئیس مراکز خدمات رسانی رضوی در کشور با اشاره به شناخت تهدیدها و آسیب هایی که در انتظار این شبکه مردمی است؛ وی گفت: تلاش برای رفع آسیب ها وظیفه مهمی است که بر عهده ماست و امیدواریم در آینده و در آینده این سازمان امام رضا(ع) از ما راضی باشند.

مهدوی یادآور شد: یکی از مزیت های استان مازندران ثبات و تقویت سازماندهی نیروها است که یکی از دلایل موفقیت هر جمعیتی در سازماندهی و ایجاد ساختار سرمایه انسانی است. یکی از نقاط برجسته مازندران حوزه نیروی انسانی است، خادمان رضوی در بین مردم بودند و از همان ابتدا و شروع کار مازندران بالاترین ظرفیت جذب خدمتگزار را در کشور داشتند.

نیروی کار باید سازماندهی شود

قاسم عزیززاده گرجی رابط دارالقرآن مرکز خدمات رضوی مازندران در این همایش گفت: ساماندهی نیروی انسانی مهم است و سازمان منابع انسانی صحیح نیاز به ساماندهی دارد.

وی افزود: مراکز تخصصی با تمام توان راه اندازی شده و خدمات خوبی در حال انجام است و در کنار این مراکز باید برای رفع مشکلات مردم محله نیز اقداماتی شناسایی و انجام شود.

مرکز انس با قرآن موسسات خدمات رسانی رضوی در مازندران گفت: مراکز خدمات رسان رضوی باید ارتباطات محلی خود را پیدا کنند و مرکز محله نیز باید وارد عمل شود و از ظرفیت خود برای رفع مشکلات محله استفاده کند.

عزیززاده خاطرنشان کرد: همه مراکز محلی باید دارای ستاد و پایگاه باشند و مسجد پایگاه مهمی برای فعالیت های ما است و باید در حد نیاز خدمات رسانی شود.

او در نهایت گفت که مقر مرکز محلی مسجد بود. یادآور شد: برای رفع نیازهای محله به نمایندگی از امام رضا(ع) نسبت به ایجاد و تقویت مراکز خدمات رسانی رضوی اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید