فعالیت خادمان رضوی باید مطابق سیره عملی امام رضا (ع) باشد.


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919779

محمدصادق محمدی لائینی گفت: خادم بزرگوار حضرت رضا(ع) باید به گونه ای رفتار کند که نام و اخلاق و سیره عملی امام رضا(ع) در زندگی فردی و اجتماعی ایشان نمایان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امشب در چهارمین دوره گردهمایی معاونان وزرا و مرکز خدمات رضوی شهرستان های مازندران در مصلی امام خمینی (ره) نکا به میزبانی سرویس رضوی برگزار شد. مرکز شهر ضمن تجلیل از عملکرد خوب و شایسته از خادمان بزرگوار حضرت رضا (ع) برای رفع محرومیت ها و آلام نیازمندان در زمینه های مختلف بهداشتی، معیشتی، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و … قدردانی کنیم. وی گفت: بنده لیاقت می خواهد که ممکن است به عده ای داده نشود، به خودت افتخار کن و به این لباسی که خدمت می کنی افتخار کن.

امام جمعه نقا می فرماید: کار برای نیت امام رضا(ع) و ترویج سیره او، ایجاد فرصت برای نجات آخرت است. بسیاری از مردم بهترین موقعیت را در بین مردان داشتند، اما لیاقت آن را نداشتند. بنی صدر!

وی به خروج برخی از بازیگران و بازیکنان از کشور با مدیریت خارجی ها اشاره کرد و افزود: آنها به خاطر همین افراد به جایگاهی در این کشور رسیده اند. اما قدر خود را ندانستند و امروز علیه مردم و نظام و انقلاب حرف می زنند و هرج و مرج ایجاد می کنند.

محمدی لائینی گفت: شما که خادم ارجمند امام رئوف (ع) هستید به درستی به مردم خدمت می کنید، حضور در دستگاه امام رضایی و قدردانی از این لحظات باعث افتخار است.

وی تاکید کرد: خادم بزرگوار حضرت رضا(ع) باید به گونه ای رفتار کند که نام و سیره اخلاقی و عملی امام رضا(ع) در زندگی شخصی و عمومی ایشان نمایان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید